NOMINÁLNY VALEC YAMAHA YFZ 450 04-09 ATV NICASI
Tovar bol pridaný do košíka.
NOMINÁLNY VALEC YAMAHA YFZ 450 04-09 ATV NICASI
Tovar bol pridaný do košíka.

NOMINÁLNY VALEC YAMAHA YFZ 450 04-09 ATV NICASI

NOMINÁLNY VALEC YAMAHA YFZ 450 04-09 ATV NICASI

Kód tovaru: 13152579661

  • Stav: Nové
  • Výrobca: WM

POZOR: v prípade možnosti výberu farby, typu, vzoru ju uveďte do poznámky

291,72 € 268,38 € s DPH
Doprava zadarmo (Packeta, GLS, ParcelShop)
Na preverenie (dodanie 3 až 7 prac. dní)

POPIS PRODUKTU

Nový valec od PSYCHC-4PLAY nominálny 95 mm.

Vyhovuje:

Yamaha

YZF 450 03-05r

YFZ 450 04-09r ATV

WR 450F 03-06r

K dispozícii aj valce pre iné modely a značky a sady valec + kompletný piest + tesnenia !!!

Popis:

20001N

Známa taiwanská firma Psychic - 4PLAY je spoločnosť známy na americkom trhu

Veľmi kvalitné spracovanie a použité materiály robia valce rovnakej kvality ako originálne valce. Pracovná časť je pokrytá veľmi tvrdou vrstvou nica-sil

Nominálny priemer valca 95 mm (k dispozícii sú aj valce s veľkým priemerom 98 mm - 478 ccm)

Pár slov o povlaku NICASIL:

Polovica 70. rokov minulého storočia priniesla novú technológiu povrchovej úpravy valcov používaných v automobilovej technike. NiCaSil - je povlak vyrobený z niklu s obsahom dispergovaných zŕn karbidu kremíka SiC. Ako pracovná súčasť valcov spaľovacích motorov efektívne vytlačila zložité konštrukcie (objímka + telo) vtedy používaných valcov. Dôvodom, na rozdiel od prevládajúceho názoru na rozhodne vyššie úžitkové hodnoty „nicasilu“, boli a stále sú ekonomické dôvody. Pri veľkosériovej výrobe valcov používanie týchto povlakov „vyraďuje“ tradičnú vložku valca, ktorá si vyžaduje niekoľko zložitých technologických procesov. Časová náročnosť výroby štandardnej objímky valca v pomere k jej potiahnutiu Nicasilom je 1:12, čo je veľmi zjednodušené - pri výrobe jedného valca s objímkou ​​je možné vyrobiť 12 potiahnutých. Na tomto mieste treba spomenúť, že zloženie povlakov sa od ich implementácie výrazne nezlepšilo / vidno len vývoj v technikách ich nanášania [galvanizácia, iónová implantácia, žiarový nástrek, chemické nanášanie]/ alebo modifikácie, ktoré boli vyrobené na prelome 90. rokov v technológii kompozitných materiálov. Dopyt po materiáloch s novými alebo zlepšenými vlastnosťami viedol k výskumu a vývoju technológie na ich výrobu. Vlastnosti, zloženie, štruktúra, výsledkom čoho je SPOĽAHLIVOSŤ !!! úspešne umožňuje ich využitie pre všetky druhy aplikácií v automobilovej technike pri výrobe vysokovýkonných agregátov, a teda aj pri regenerácii napr. valce spaľovacích motorov. Použitie vložky (návleku) namiesto použitého povlaku NiCaSil - vyrobeného z príslušného materiálu, zaručuje 100% spoľahlivosť takejto opravy, ktorú bohužiaľ nie je možné zaručiť opätovným potiahnutím opotrebovaného valca novým povlakom "nicasil" , a ešte viac s chrómovým povlakom / často ponúkaný ako povlak nicasil !!! . Zabudovanie "NiCaSil" dáva nespochybniteľnú 100% záruku kvality, iba ak je aplikované na materiál, ktorý je z hľadiska štruktúry jednotný (AL zliatina). Týka sa to len nových valcov, t. j. vo fáze výroby, v ktorej neprebiehali žiadne termochemické procesy súvisiace s prevádzkou motora. Použitý valec a jeho vlastnosti prechádzajú v dôsledku práce množstvom zmien, ktoré ho často diskvalifikujú z možnosti opätovného potiahnutia vrstvou „nicasilu“. Jeho štruktúra, najmä v blízkosti výfukového potrubia (vývodu výfuku), t.j. v mieste, kde hliníková zliatina vplyvom vysokých teplôt výrazne mení svoje vlastnosti v porovnaní s ostatnými oblasťami, stráca schopnosť "absorbovať-adhézie" povlak NISi. Tento jav je nezvratný! Pokrytie tejto oblasti povlakom zvyčajne poskytuje iba vizuálny efekt. Takýto valec po niekoľkých hodinách prevádzky stráca svoju funkčnosť, často dochádza k poškodeniu iných komponentov motora.

V tomto momente stojí používateľ pred otázkou: Mám opotrebovaný valec – čo robiť v v takejto situácii?

Existujú dve odpovede:

- kúpiť nový valec

- nechať si naniesť nový povlak NiCaSil, ale po nehomogénnom základe vrstva AL zliatiny bola vyfrézovaná/odstránená. ktorý prešiel zmenami /t.j. zväčšovaním priemeru valcov a tým aj zdvihového objemu motora použite piest z radu nadrozmerných "Big bore" + 1mm + 1,5 atď. /len na tento účel sa vyrábajú nadrozmerné bez dodatočných výberových skupín / - Tento je jediný postup prelakovania použitého valca, ktorý dáva určitú nádej na účinnosť!!! /je to ziskové?/

[EU_DATA]5mBtnRT6cfyWsmz926REALrKuZ/K+PkoiHlP12k/ahVy6O+wQrZmYlt7lf/ljOg7LH8s5ZwNMRANcMcLFXp EU_DATA ]

PODOBNÉ PRODUKTY

Hodnotenie obchodu

4,8 Počet hodnotení: 158
Kristína Dulová | 21. 9. 2024 11:31
Zatiaľ žiadne negatíva. Môj prvý nákup.
Patrik | 12. 9. 2024 17:17
Som spokojný
Boris Zvarik | 27. 8. 2024 17:24
ok eshop
Simona B. | 12. 8. 2024 23:52
Balík došiel. Dlhšia doba dodania.

Zobraziť viac