A/C FIX Klimatizácia plyn R1234YF pre autá po 2016 Nový systém +40% 626g
A/C FIX Klimatizácia plyn R1234YF pre autá po 2016 Nový systém +40% 626g
Kód tovaru: 15992880934
- Stav: Nové
- Výrobca: A/C FIX
- Kapacita valca: 0,45 l
- Typ faktora: R1234yf
- Spätný valec: Nie
- Hmotnosť produktu s obalom: 4 kg
- Katalógové číslo výrobcu: 5905108405069
- Stav balenia: Originál
POZOR: v prípade možnosti výberu farby, typu, vzoru ju uveďte do poznámky
POPIS PRODUKTU
Prečo AC FIX:
- Nové, vylepšené zloženie schválené Grzegorzom Dudom.
- NOVINKA CANS vám umožňujú ušetriť časť plynu, aj keď ho nemôžete spotrebovať celý. Nový dizajn plechovky umožňuje, aby plyn po naplnení úplne neunikal!
- Plyn určený pre autá vyrobené po roku 2016,
- Podporuježivotné prostredie, vozidlá a vodičov.
- Bezpečnosť ozónovej vrstvy je našou prioritou.
- Prírodný uhľovodíkový plyn b>v zložení produktu.
- Vylepšená účinnosť abezpečnosť kompresora vďaka obsahu syntetických mazív.
- Dokončí systémiba za 10 minút , pôsobí efektívne a rýchlo.
- Zabraňuje koróziisúčastí klimatizácie a chráni tak dlhú životnosť systému.
- Reaguje s vlhkosťou bez tvorby kyselín, vyhýbanie sa negatívnym účinkom.
- Predlžuje životnosť klimatizácie a zabezpečuje jej dlhotrvajúce výhody.
- Plyn zaručuje okamžité zníženie teplota a zlepšenie kvality vzduchuv akomkoľvek aute akéhokoľvek veku od roku 2016.
Sada obsahuje špeciálnu plechovku s vylepšenou náhradou plynu R1234yf s čistou kapacitou 235g (ekvivalent na 626 g plynu R1234yf).
Pamätajte! Na správne naplnenie klimatizácie potrebujete opakovane použiteľný kábel a adaptér.
Jedinečné zloženie našich chladív vyvinul tím odborníkov. Na tomto riešení spolupracovala známa televízna osobnosť Grzegorz Duda - redaktor pôvodných programov na TVN Turbo a skúsený mechanik a rely jazdec, ktorý svoj život zasvätil motorizmu.
Prečo je AC FIX vašou bezpečnosťou?
- Plyn používaný v klimatizácii A/C FIX je úplne netoxický, čo zaisťuje bezpečnosť pre vás a vašich blízkych.
- Vaše auto je plne chránené, pretože plyn A/C FIX nebude mať negatívny vplyv na systém klimatizácie, ktorý je naše uistenie
- Jedinečné zloženie A/C FIX pôsobí ako štít, ktorý chráni kovové komponenty klimatizácie proti korózii.
- Všestrannosť klimatizácie. Plyn FIX je jeho charakteristickým znakom - dokonale sa kombinuje so syntetickými aj minerálnymi olejmiktoré sa nachádzajú v rôznych klimatizačných systémoch.
- A/C FIX je založený na pokročilej zmesi plynov vďaka svojmu zloženiu je o 35 % účinnejšie ako chladivo R-1234yf. To sa premieta do nižšieho opotrebovania kompresora, efektívnej distribúcie zmesi v chladiacom systéme a vo výsledku – nižšej spotreby energie a spaľovania .
- Podpora ekológie je pre nás prioritou – plyn A/C FIX je šetrný k ozónovej vrstve a neprispieva ku globálnemu otepľovaniu.
POZOR!!! MODERNÝ SYSTÉM APLIKÁCIE SO SPÄTNÝM VENTILOM
Vďaka modernému mechanizmu s ventilom môžete teraz doplniť len toľko chladiva, koľko skutočne potrebujete, a zvyšok náplne vám zostane „na neskôr“. Ide o inováciu, na rozdiel od starých riešení, keď po prepichnutí plechovky nepotrebný plyn jednoducho unikol do atmosféry
NEZABUDNITE SI PREČÍTAŤ NOVÝ NÁVOD
Vzhľadom na zmenu v systém dodávky plynu, čo je tiež technika používaná na nabíjanie klimatizácie. Aj keď máte skúsenosti z minulosti, porovnajte aktuálne pokyny s predchádzajúcou praxou a vykonajte potrebné opravy
PRED ZAČANÍM POSTUPU
Skontrolujte stav komponentov súpravy, či nie sú mechanicky poškodené. Vynakladáme maximálne úsilie, aby sme zaistili, že naše produkty sú zabalené starostlivo a bezpečne. Sporadicky však môže dôjsť k mechanickému poškodeniu u výrobcu alebo pri preprave. Mechanické poškodenie môže viesť k netesnostiam systému a úniku časti alebo celého chladiva. Ak zistíte akékoľvek poškodenie niektorého prvku zostavy, záležitosť okamžite vyriešime výmenou chybného prvku za nepoškodený.
1. Nezabudnite skontrolovať stav plechovky.
- Aplikátor s ventilom by mal mierne vyčnievať za okraj plechovky. Skontrolujte, či nie je ohnutý, preliačený a či nie je poškodený závit. V ojedinelých prípadoch sa môže tento prvok počas prepravy poškodiť alebo pretlačiť, čo môže mať za následok únik chladiva pri aplikácii
2. Pozor na spätný ventil.
- V novej plechovke máte červený ventil, je umiestnený v určitej hĺbke. Prax ukazuje, že by ste mali jemne otočiť ihlou tlakomeru 8-10 krát, aby ste ju otvorili.
- Príliš prudké otáčanie môže viesť k prepichnutiu ventilu a poškodeniu plechovky.
- Prílišné otočenie spôsobí, že ihla upchá ventil (môže ho tiež poškodiť). Najdôležitejšie je preto vykonávať túto činnosť pomaly a opatrne, kým nedosiahnete stehydôležitý efekt
3. Skontrolujte tlakomer.
- Pred začatím aplikácie sa pozrite na ihlu v tlakomere. Malo by to byť jednoduché. Občas sa vyskytnú situácie, kedy sa ihla pri preprave ohne a v takom prípade môže dôjsť k poškodeniu spätného ventilu v plechovke v dôsledku jej prepichnutia krivou ihlou
Ako plniť klimatizáciu auta sami?
S návodom na AC FIX ušetríte viac ako 70 % nákladov spojených s touto službou tým, že si to urobíte sami. Postupujte podľa nasledujúcich krokov:
- Naštartujte motor svojho vozidla, nastavte klimatizáciu na najnižšiu teplotu a maximálny prietok vzduchu.
- Otvorte kapotu auta a nájdite nízky tlak port (označený LP ), a potom ho odomknite.
- Úplne odskrutkujte ihlu v manometri tak, aby bola úplne skrytá.
- Uistite sa, že mosadzná matica na ihle je dobre utiahnutá.
- Potom zaskrutkujte plechovku do ventilu pomocou odskrutkovaná ihla.
- Pripojte pripravenú súpravu k portu LP a otočte nádobu.
- Začnite skrutkovať ihlu na plechovku. NEMUSÍTEutiahnuť mosadznú ihlumanometra až na doraz -spätný ventil v NEW CANbude zatvorené.Ma kňaz. 8-10 otočení gombíka ihlystačí na to, aby plyn začal unikať(s predtým sa čo najviac odskrutkoval).
- Keď ručička tlakomeru dosiahne 40 psi, ihlu odskrutkujte – ventil v plechovke sa zatvorí
- Odpojte súpravu od LP prístavu vášho auta a vychutnajte si účinnú klimatizáciu*
*Stojí za zmienku, že predtým, ako začnete konať, vždy stojí za to si prečítať úplné pokyny a uistiť sa, že máte príslušné zručnosti a nástroje vykonať tieto úkony
POZOR!!! MODERNÝ SYSTÉM APLIKÁCIE SO SPÄTNÝM VENTILOM
Vďaka modernému mechanizmu s ventilom môžete teraz doplniť len toľko chladiva, koľko skutočne potrebujete, a zvyšok náplne vám zostane „na neskôr“. Ide o inováciu, na rozdiel od starých riešení, keď po prepichnutí plechovky nepotrebný plyn jednoducho unikol do atmosféry
NEZABUDNITE SI PREČÍTAŤ NOVÝ NÁVOD
Vzhľadom na zmenu v systém dodávky plynu, čo je tiež technika používaná na nabíjanie klimatizácie. Aj keď máte skúsenosti z minulosti, porovnajte aktuálne pokyny s predchádzajúcou praxou a vykonajte potrebné opravy
PRED ZAČANÍM POSTUPU
Skontrolujte stav komponentov súpravy, či nie sú mechanicky poškodené. Vynakladáme maximálne úsilie, aby sme zaistili, že naše produkty sú zabalené starostlivo a bezpečne. Sporadicky však môže dôjsť k mechanickému poškodeniu u výrobcu alebo pri preprave. Mechanické poškodenie môže viesť k netesnostiam systému a úniku časti alebo celého chladiva. Ak zistíte akékoľvek poškodenie niektorého prvku zostavy, záležitosť okamžite vyriešime výmenou chybného prvku za nepoškodený.
1. Nezabudnite skontrolovať stav plechovky.
- Aplikátor s ventilom by mal mierne vyčnievať za okraj plechovky. Skontrolujte, či nie je ohnutý, preliačený a či nie je poškodený závit. V ojedinelých prípadoch sa môže tento prvok počas prepravy poškodiť alebo pretlačiť, čo môže mať za následok únik chladiva pri aplikácii
2. Pozor na spätný ventil.
- V novej plechovke máte červený ventil, je umiestnený v určitej hĺbke. Prax ukazuje, že by ste mali jemne otočiť ihlou tlakomeru 8-10 krát, aby ste ju otvorili.
- Príliš prudké otáčanie môže viesť k prepichnutiu ventilu a poškodeniu plechovky.
- Prílišné otočenie spôsobí, že ihla upchá ventil (môže ho tiež poškodiť). Najdôležitejšie je preto vykonávať túto činnosť pomaly a opatrne, kým sa nedosiahne očakávaný efekt
3. Skontrolujte tlakomer.
- Pred začatím aplikácie sa pozrite na ihlu v tlakomere. Malo by to byť jednoduché. Občas sa vyskytnú situácie, kedy sa ihla pri preprave ohne, v takom prípade môže dôjsť k poškodeniu spätného ventilu v plechovke v dôsledku jeho prepichnutia krivou ihlou.
- Má gumu na ihle bol zdeformovaný? Ide o mäkký prvok, ktorý môže byť v ojedinelých prípadoch vystavený mechanickému poškodeniu. Aplikácia s deformovanou gumou môže viesť k netesnostiam v systéme a úniku časti chladiva.
- Uistite sa, že potrubie nemá žiadne viditeľné mechanické poškodenie. Takéto poškodenie môže viesť k netesnostiam potrubia a úniku časti alebo celého chladiva
Ako posúdiť tlak v klimatizačnom systéme auta?
Pred doplnením chladivo, použite ho na meranie tlakomeru. Nájdite nízkotlakový port označený LP, ktorý sa nachádza pod krytom podchod. Potom k tomuto portu pripojte hadicu s manometrom. Tento krok za krokom vám pomôže presne určiť tlak chladiva v systéme.
Tlakomer – značky
- Údaj manometra pod 25 psi – znamená príliš nízky tlak v klimatizačnom systéme. Ak je tlak v klimatizačnom systéme príliš nízky, doplňte chladivo, kým tlakomer neukáže hodnotu medzi 25 a 55 psi
- Tlakomer medzi 25 a 55 psi – ukazuje správny tlak v klimatizácii systém. Meranie ukazuje, že klimatizačný systém je naplnený správne.
- Údaj na tlakomeri nad 55 psi znamená, že tlak v systéme je príliš vysoký. Ak je tlak v klimatizačnom systéme príliš vysoký, znížte ho na hodnotu tlakomera medzi 25 a 55 psi
* Ak nenájdete port LP (priemer 11 mm ) pod kapotou vášho auta si môžete doplniť klimatizáciu cez HP port (priemer 14 mm) pomocou LP/HP redukcie/adaptéra dostupného v našom sortimente. Príklady automobilov, ktoré vyžadujú redukciu/adaptér LP/HP, zahŕňajú: Audi A4 B4 1994, Ford Fiesta 2007, Ford Galaxy 2009, Ford Transit 2009, Kia Ceed 2007, Nissan Qashqai 2015 a 2016, Mazda 2015, La20006 Col. 2, Renault Mégane 2, Renault Trafic 2, Renault Clio 2, Renault Espace 2, Renault Master 2, Renault Scenic 2, Renault Vel Satis 2.
Na nabíjanie budete potrebovať aj hadicu s prítlakom tlakomer, ukončený rýchlospojkou pre pripojenie k nízkotlakovému portu označenému písmenami LP (priemer 11mm). V klimatizačnom systéme sú zvyčajne 2 porty - LP s priemerom 11 mm, HP s priemerom 14 mm. Kábel sa vďaka svojej konštrukcii zmestí len do LP portu. Vďaka tomu sa nemusíte obávať, že pripojíte súpravu A/C FIX k nesprávnemu portu.
PODOBNÉ PRODUKTY
Chladiaci plyn IZOBUTAN R600a 420g 750ml
Chladiaci plyn ISOBUTANE R600a 420 g 750 ml Chladiace médium R600a Isobután Kapacita: 420 g Musíte si kúpiť ventil pre valec, ktorý je d…
-19%IZOBUTAN r600a PLYN Chladivo 420g 750ml
PLYNOVÉ Chladivo ISOBUTANE r600a Obsah: 750 ml/420 g Vzorec: C4H10 Teplota varu: -11,7°C Výrobca: GAZOZO Mno…
-25%Chladiaci plyn IZOBUTAN R600a 420g 750ml
Chladiaci plyn ISOBUTANE R600a 420 g 750 ml Chladiace médium R600a Isobután Kapacita: 420 g Musíte si kúpiť ventil pre valec, ktorý je d…
-27%Redukcia valca s R32 R1234, ľavý závit
Zmenšenie pre fľaše s chladivom 21,7 mm o 1/4", t. j. štandardné pripojenie na linke k tlakomerom, regeneračným staniciam alebo čerpacím staniciam klimatizácie. Vhodné pre…
-7%Redukcia na valce klimatizácie R32 R1234yf
Zmenšenie pre fľaše s chladivom 21,7 mm o 1/4", t. j. štandardné pripojenie na linke k tlakomerom, regeneračným staniciam alebo čerpacím staniciam klimatizácie. Vhodné pre…
-11%NEVADA chladivo R600a, izobután R 600a
Chladivo R600a NEVADA, izobután R 600a Chladivo R600A NEVADA balenie na jedno použitie 750 ml/420 g Popis produktu: R600a, tiež známy ako CAR…
-9%NEVADA chladivo R600a, izobután R 600a
Chladivo R600a NEVADA, izobután R 600a Chladivo R600A NEVADA balenie na jedno použitie 750 ml/420 g Popis produktu: R600a, tiež známy ako CAR…
-5%IZOBUTAN r600a PLYN Chladivo 420g 750ml
PLYNOVÉ Chladivo ISOBUTANE r600a Obsah: 750 ml/420 g Vzorec: C4H10 Bod varu: -11,7 °C Výrobca: Vrec Množstvo…
-20%Chladivo R600a, izobután GAS
Chladivo R600a, izobután GAZOZO Chladivo R600A balenie na jedno použitie 750 ml/420 g Popis produktu: R600a, tiež známy ako CARE® 10, je izobu…
-24%Redukcia na valce klimatizácie R32 R1234yf
Zmenšenie pre fľaše s chladivom 21,7 mm o 1/4", t. j. štandardné pripojenie na linke k tlakomerom, regeneračným staniciam alebo čerpacím staniciam klimatizácie. Vhodné pre…
Hodnotenie obchodu
Zobraziť viac