Kebab BOX biele papierové krabičky 750ml 50 ks (na ďalší predaj)
Tovar bol pridaný do košíka
Kebab BOX biele papierové krabičky 750ml 50 ks (na ďalší predaj)
Späť Prejsť do košíka
Tovar bol pridaný do košíka
Späť Prejsť do košíka

Kebab BOX biele papierové krabičky 750ml 50 ks (na ďalší predaj)

Kód tovaru: 14997567878

Kebab BOX biele papierové krabičky 750ml 50 ks (na ďalší predaj)

Kód tovaru: 14997567878

Množstevné zľavy
Pri kúpe 1 ks22,72 € / ks
Pri kúpe 2 ks18,72 € / ks
Pri kúpe 3 a viac ks17,39 € / ks
24,17 € 22,72 € s DPH
Skladom > 20 ks
Doprava zadarmo (Packeta, GLS, ParcelShop)
Sprostredkovanie tovaru z Poľska
Výber z 15 miliónov produktov
Rýchle doručenie a doprava zadarmo
Kvalita a dôvera bez rizika

  • Stav: Nové
  • Počet kusov v balení: 50 ks
  • Kapacita: 750 ml
  • Hmotnosť produktu s obalom: 2 kg
  • Kód výrobcu: 3218
  • Vyrobené z materiálu: Papier
  • Značka: Kram

POZOR: v prípade možnosti výberu farby, typu, vzoru ju uveďte do poznámky

Viac informácií o produkte >
Kebab BOX biely 750ml 50 ks.

Farba: biela

Kapacita: 750ml

Horné rozmery: 95x105mm

Spodný priemer: 95mm

Výška: 97 mm

Množstvo: 50 ks

Na požiadanie poskytujeme vyhlásenie o zhode.

Podľa zákona o plastoch posledný používateľ podlieha dodatočnému poplatku za produkt. Cena produktu nezahŕňa poplatok za produkt a povinnosť zaplatiť poplatok za produkt a viesť evidenciu má podnikateľ nakupujúci na tejto aukcii. Nákupom na tejto aukcii prijímam vyhlásenie úplne dole v popise.

Nižšie sú informácie o sadzbách a povinnostiach podnikateľa.

11.12.2023 boli zverejnené sadzby poplatkov za zákon.

  • 0,20 PLN/kus – poháre na nápoje vrátane ich vrchnákov a viečok;
  • 0,25 PLN/kus – v prípade nádob na hotové potraviny definovaných v zákone

Zavedenie povinností vyplývajúcich z implementácia smernice SUP do poľského práva predstavuje výzvu vzhľadom na rôznorodosť produktov prítomných v spoločnostiach. Množstvo priemyselných odvetví a produktov urobilo tento proces zložitejším, než sa pôvodne očakávalo. Spoločnosti stáli pred významnou úlohou prispôsobiť sa novým predpisom. Od reštaurácií po obchody s potravinami, od hotelov po cateringové spoločnosti – každé odvetvie sa musí prispôsobiť novým predpisom.

Okrem rozsahu zmien vstupuje aj harmonogram, podľa ktorého jednotlivé ustanovenia smernice vstupujú účinnosť je pre každého podnikateľa mimoriadne dôležitá.

  • 24. máj 2023 – od tohto dátumu vstupuje do platnosti Smernica EÚ o plastoch na jedno použitie v Poľsku. Smernici by od tohto dátumu mali prispôsobiť svoju činnosť podnikatelia, ktorí uvádzajú na trh alebo sprístupňujú jednorazové výrobky z plastov vrátane obalových výrobkov.
  • 24. august 2023 – konečný termín, do ktorého sa musia zaregistrovať podnikatelia prevádzkujúci stravovacie zariadenie alebo maloobchodný subjekt, ktorí sa ešte nezaregistrovali v BDO. Podnikatelia, ktorí prevádzkujú stravovacie zariadenia a sú už v registri, musia podať príslušnú aktualizačnú žiadosť.
  • 1. januára 2024 - od tohto dátumu môžu podnikatelia, ktorí prevádzkujú maloobchod, stravovacie zariadenia resp. tí, ktorí používajú predajné zariadenia, by si mali účtovať poplatok za poskytnuté jednorazové plastové obaly.
  • 15. marec 2024 - termín na predloženie prvej výročnej správy BDO za výrobky uvedené na trh alebo sprístupnené jednorazové plasty vrátane obalových výrobkov. Správa sa vzťahuje na rok 2023.
  • 1. júl 2024 - od tohto dátumu je obchod a stravovanie povinné poskytovať zákazníkovi alternatívne verzie jednorazových výrobkov z plastu, vrátane produkty, ktoré sú obalmi.
  • 15. marec 2025 – prvý produktový poplatok, ktorý platí obchod a stravovanie za dodatočné poplatky vyberané od koncových užívateľov súvisiace s poskytovaním obalov a jednorazových použití plastové výrobky.

Pokuty za nesplnenie povinností podnikateľov, ktoré im ukladá zákon

  • PLN 500 až 20 000 PLN – toľko zaplatí podnikateľ, ak si neúčtuje plastové poháre na nápoje a nádoby na potraviny; táto sankcia sa vzťahuje aj na podnikateľov, ktorí od 1. júla 2024 neposkytnú alternatívu k jednorazovým obalom z plastu; to platí tak pre stravovacie zariadenia, ako aj pre predajné zariadenia (napr. kávovary a čajové automaty atď.);
  • 10 000 PLN – 100 000 PLN – to je to, čo podnikateľ, ktorý si neponecháva primerané evidencia jednorazových plastových výrobkov a obalových výrobkov uvedených na trh,
  • 10 000 PLN - 500 000 PLN - ide o sumu, ktorú zaplatí podnikateľ, ktorý uvedie na trh zakázané výrobky vyrobené plastových alebo oxo-degradovateľných výrobkov; v rovnakej výške zaplatí pokutu aj podnikateľ, ktorý včas nezafinancuje Verejné vzdelávacie kampane.

Chceme, aby bol proces zavádzania nových poplatkov jasný a zrozumiteľný. .

Je dôležité určiť, kto je koncový používateľ a na ktoré produkty sa vzťahujú predpisy SUP, a potom, ako ich presne zaregistrovať, vysporiadať a nahlásiť, ako aj to, ako ich zahrnúť v rozpočtových plánoch. Zamerajme sa na povinnosti podnikateľov, odvolávajúc sa na súčasné výklady maršalských úradov.

DEFINÍCIA KONCOVÉHO POUŽÍVATEĽA

v čl. 2 bod 11ac zákona o označuje, že konečným užívateľom je subjekt nakupujúci jednorazové plastové výrobky, jednorazové plastové obaly alebo nápoje alebo potraviny v jednorazových obalochpoužívať plasty pre osobnú potrebu, bez ďalšieho predaja.

V praxi ide napr. o:

  • fyzická osoba nakupujúca poháre pre vlastnú potrebu
  • Firma nakupujúca poháre pre vlastnú potrebu – napríklad do automatov na vodu, ktoré používajú zamestnanci a/alebo hostia podniku
  • Nemocnice, ktoré ponúkajú vodu na chodbách pre pacientov.

... t. j. žiadny úmysel „predávať“ produkt vám znamená koniec užívateľ .

Jedným z ďalších problémov, ktorým musia podnikatelia čeliť, je klasifikácia produktov v súlade s ustanoveniami smernice. Čo podlieha novým predpisom a kedy? Tieto otázky otvárajú dvere zložitým interpretáciám a rôznym interpretáciám.

DEFINÍCIA VÝROBKOV, NA KTORÉ SA VZŤAHUJÚ PREDPISY O SUP

Jednorazový plastový výrobok – znamená výrobok ktorý je úplne alebo čiastočne vyrobený z plastov a ktorý nie je určený, navrhnutý ani uvedený na trh na dosiahnutie viacnásobného použitia počas jeho životného cyklu vrátením na opätovné naplnenie alebo opätovné použitie na rovnaký účel, na aký bol pôvodne určený.

Reklama. 1 - poháre na nápoje vrátane ich vrchnákov a viečok.

Zákon z 11. mája 2001 o povinnostiach podnikateľov pri nakladaní s niektorými odpadmi a o poplatkoch za výrobky (Z. z. z roku 2020 ., položka 1903 v znení neskorších predpisov), v čl. 3b ukladá podnikateľom, ktorí prevádzkujú maloobchod, veľkoobchod alebo stravovaciu jednotku, kde sa na týchto miestach ponúkajú poháre na nápoje alebo čapované nápoje do pohárov, vyberať od 1. januára 2024 poplatok od toho, kto tieto prázdne poháre alebo poháre kúpi. s nápojmi. Toto ustanovenie sa týka účtovania poplatku kupujúcemu, ktorý je konečným užívateľom pohárov, za každý kus pohára. Poplatok sa však nebude vzťahovať na predaj pohárov, ktoré nie sú z plastu, aj keď obsahujú plastové vrchnáky, ani na predaj samotných vrchnáčikov.

V prípade predaja vrchnákov. len za plastové poháre (bez týchto pohárov) by nemal byť koncovému užívateľovi účtovaný žiadny spotrebiteľský poplatok a pri predaji plastového pohára s vrchnákom by mal byť účtovaný jeden spotrebiteľský poplatok.

Ad. 2 nádoby na potraviny vrátane nádob, ako sú škatule, s vekom alebo bez veka, v ktorých boli potraviny.

Či je jedlo v nádobe:

  • je určený na priamu konzumáciu z nádoby na mieste alebo so sebou? Áno alebo nie?
  • pripravené na konzumáciu bez ďalšieho spracovania, ako je príprava, varenie alebo ohrievanie? Áno alebo nie?
  • jedia sa zvyčajne priamo z nádoby? Áno alebo nie?

Je tu jedna porcia? Áno alebo nie? (doplnková otázka - nápoveda)

Ak odpoviete aspoň na jedno "nie" - s najväčšou pravdepodobnosťou sa na obal nebude vzťahovať poplatok.

Obaly, ktoré napr. :

  • podávame teplú večeru pripravenú na priamu konzumáciu,
  • šaláty.

Bez poplatku platí pre obaly:

  • v ktorých podávame studenú večeru na ohriatie,
  • nádoby na omáčku, z ktorých priamo nejeme.

Kto vyberá spotrebiteľský poplatok?

  • Podnikateľ prevádzkujúci maloobchodnú jednotku,
  • Podnikateľ prevádzkujúci veľkoobchodnú jednotku ,
  • Podnikateľ prevádzkujúci stravovaciu jednotku ,
  • Podnikateľ prevádzkujúci predajný automat

Niekoľko príkladov:

  1. Kaviareň nakupuje jednorazové obaly od výrobcu. V apríli 2023 vyrobila veľkú zásobu plastových príborov (lyžičiek a vidličiek). Môže po 24. máji 2023 „Kaviareň“ vydať (sprístupniť) tento príbor zákazníkom kaviarne?

Áno, „Kaviareň“ môže vydávať tento príbor do vypredania zásob , od 24. mája 2023 však už nie je možné objednávať nové jednorazové príbory z plastu. Od 24. mája 2023 by mala „Kaviareň“ viesť evidenciu jednorazových plastových výrobkov vydaných (sprístupnených) zákazníkom vrátane obalových výrobkov (uvedené plastové príbory, plastové poháre na nápoje a ich vrchnáky). Do konca roka 2023 si však tieto produkty nebude účtovať dodatočne. Od 1. januára 2024, ak ešte zostanú zásoby, bude musieť pri ich vydávaní (sprístupnení) účtovať dodatočný poplatok.

  1. Mala by čerpacia stanica účtovať poplatok za predaj kávy v jednorazových papierových pohároch?

ÁNO, predaj kávy v pohároch na čerpacích staniciach sa bude od 1. januára 2024 vzťahovať na kupujúcich kávy v pohároch povinnosť vyberať poplatok.

  1. Kaviareň predáva kávu vo svojej pojazdnej kaviarni. Podáva iba kávu - podáva ju v papierových pohárochPoskytujú plastové viečka a plastové miešadlá. Čo musí „Kaviareň“ robiť od 24. mája 2023?

Evidenciu pohárov musí „Kaviareň“ viesť od 24. mája 2023. Od 1. januára bude mať nazbierať 20 grošov z 1 kusu pohára. Za vrchnáky pohárov sa neplatí. A akonáhle dôjde zásoba miešadiel, musia ich nahradiť výrobkami z ekologických materiálov.

  1. „Firma“ ponúka vo svojej čakárni bezplatnú vodu z automatu. Zákazníci môžu použiť jednorazové plastové poháre poskytnuté „Spoločnosťou“ zavesené na dávkovači.

„Spoločnosť“ sa stáva koncovým používateľom a bude musieť zaplatiť dodatočný PLN 20 od 1. januára za každý kus hrnčeka.

Vyššie uvedené informácie sú informácie zhromaždené a poskytnuté našim dodávateľom a nemožno ich na 100 % zaručiť. Nenesieme zodpovednosť za ich správnosť.

VYHLÁSENIE

Nákupom na tejto aukcii vyhlasujem, že ako spoločnosť nebudem koncový používateľ položiek zakúpených od Like It PF Rafał Mączka zo so sídlom v Štetíne, plastové výrobky na jedno použitie, ktoré sú obalmi, t. j. nebudem ich kupovať pre vlastnú potrebu, bez ďalšieho predaja.

Ak budem uviesť nepravdivé vyhlásenie, som si vedomý zodpovednosti za uvedenie nepravdivého vyhlásenia.

Stav Nové
Počet kusov v balení 50 ks
Kapacita 750 ml
Hmotnosť produktu s obalom 2 kg
Kód výrobcu 3218
Vyrobené z materiálu Papier
Značka Kram

PACKETA - výdajné miesto

  • Objednávky do 20€ (4,2€ doprava), inak doprava zadarmo.
  • Dodanie do 1 pracovného dňa od doručenia na sklad.
  • Hmotnosť do 15 kg a do celkového obvodu balíka 2m.
  • Pri presiahnutí hmotnosti alebo rozmerov je účtovaná individuálna cena dopravy konzultované so zákazníkom.

GLS SR - kuriér

  • Objednávky do 20€ (4,9€ doprava), inak doprava zadarmo.
  • Dodanie do 1 pracovného dňa od doručenia na sklad.
  • Hmotnosť do 30 kg a do celkového obvodu balíka 3m.
  • Pri presiahnutí hmotnosti alebo rozmerov je účtovaná individuálna cena dopravy konzultované so zákazníkom.

GLS SR - Parcelshop

  • Objednávky do 20€ (3,9€ doprava), inak doprava zadarmo.
  • Dodanie do 1 pracovného dňa od doručenia na sklad.
  • Hmotnosť do 30 kg a do celkového obvodu balíka 3m.
  • Pri presiahnutí hmotnosti alebo rozmerov je účtovaná individuálna cena dopravy konzultované so zákazníkom.

PACKETA ČR - výdajné miesto

  • Cena dopravy je 2,9 € a do 15 kg.
  • Dodání do 2 pracovních dnů od doručení na náš sklad.
  • Individuální doprava není možná.

GLS ČR - kuriér

  • Cena dopravy je 4,9 € a do 30 kg.
  • Dodání do 2 pracovních dnů od doručení na náš sklad.
  • Individuální doprava není možná.

GLS ČR - Parcelshop

  • Cena dopravy je 4,9 € a do 30 kg.
  • Dodání do 2 pracovních dnů od doručení na náš sklad.
  • Individuální doprava není možná.

Vašou objednávkou sa zaoberáme až po prijatí platby na náš účet. Za tovar môžete vopred zaplatiť

  • Platba prevodom - zálohová platba (objednávky do 20 €) - 30 % z ceny tovaru + poštovné 3,9 € + 2,60 € (suma za dobierkovú platbu v rámci SR). Zvyšnú sumu doplatíte pri prevzatí tovaru kuriérovi.
  • Platba prevodom - zálohová platba (objednávky nad 20 € do 300 €) - 30 % z ceny tovaru + 2,60 € (suma za dobierkovú platbu v rámci SR). Zvyšnú sumu doplatíte pri prevzatí tovaru kuriérovi.
  • Platba prevodom - zálohová platba (objednávky nad 300 €) - 50 % z ceny tovaru + 2,60 € (suma za dobierkovú platbu v rámci SR). Zvyšnú sumu doplatíte pri prevzatí tovaru kuriérovi.
  • Platba prevodom - plná čiastka - pri preberaní tovaru neplatíte nič navyše.

Vašu objednávku môžete uhradiť

  • PREVODOM NA ÚČET
  • VKLADOM NA ÚČET
  • POŠTOVOU POUKÁŽKOU

Informácie o účte pre platbu

Meno a priezvisko: Milan Čelko KUPSITO
Tatra banka, a.s.
Hodžovo nám. 3
811 06 Bratislava
IBAN: SK1411000000002948180519
SWIFT / BIC: TATRSKBX<

Pri úhrade je nutné uviesť variabilný symbol = ČÍSLO OBJEDNÁVKY (bez VS nebude možné priradiť platbu k objednávke).

4,8 283 hodnotení
Marián Lenčéš 22.11.2024
Super rýchly, kvalitný a cena perfektná.
Beata Nadasdiova 19.11.2024
Spokojna
Juraj Balážik 19.11.2024
Som spokojný
Margita Rášová 12.11.2024
Super
Pavol Ščerba 22.10.2024
Ano
Ján 20.11.2024
Super, áno som spokojný.
Henrich Mikuláš 19.11.2024
Veľmi spokojný
Gustáv Kapina 19.11.2024
Veľmi dobre ????????????

PODOBNÉ PRODUKTY

Hodnotenie obchodu

4,8 283 hodnotení
Magy 1.11.2024
produkty za dobru cenu
Alex 19.11.2024
Ok.
Monika Zlamalova 19.11.2024
Spokojna ✴️✴️✴️✴️✴️
Marta Piroščáková 19.11.2024
Super

Zobraziť viac