FORTE DIESEL BALÍČEK KOMPLETNÉ ČISTENIE 04-3
Kód tovaru: 14063255627
FORTE DIESEL BALÍČEK KOMPLETNÉ ČISTENIE 04-3
Kód tovaru: 14063255627
- Stav: Nové
- Kapacita balenia: 400 ml
- Výrobca: Forte
POZOR: v prípade možnosti výberu farby, typu, vzoru ju uveďte do poznámky
Sada obsahuje:
1x FORTE Advanced Diesel Fuel Conditioner
1x FORTE Diesel Injektor
1x vrchná úprava FORTE
2x preplach motorov NOVEJ GENERÁCIE FORTE
DIESELOVÝ MOTOR – ÚPLNÉ ČISTENIEPrečo by sa prvé čistenie dieselového motora malo vykonávať po 100 000 míľach? km. má byť plný?
Vnútorná čistota všetkých komponentov je kľúčová pre budúcu bezporuchovú prevádzku motora. Po 100 tis km, motor nazbieral veľa nečistôt, ktoré sa usadili na rôznych miestach. Naším cieľom by malo byť efektívne vyčistiť tieto miesta až do nominálnej čistoty.
Táto zostava takýto efekt zaručuje, ale oplatí sa skontrolovať stav sacieho potrubia. Ak je kontaminovaný, mal by sa pridať aj tento prvok. Toto sa vykonáva súčasne pomocou čističa nasávania Forté Diesel Intake Cleaner To platí aj pre filter pevných častíc DPF/FAP (ak je k dispozícii), ktorý by sa po takomto postupe mal vyčistiť aj pomocou čističa a regenerátora Forté DPF, ale tento postup je možné vykonať neskôr, napríklad po 2 000 km
Aby sme preukázali bezpečnosť používania nášho preplachovania motorov novej generácie, nechali sme vykonať nezávislý laboratórny test zmesi prípravku a motorového oleja. Ukazuje, že množstvo prísad proti opotrebeniu AW pre samotný olej a pre zmes je prakticky rovnaké. Okrem toho sa množstvo EP prísad proti zadieraniu výrazne zvýšilo, takže po použití nášho splachovania nehrozí žiadne riziko suchého trenia.
Vyčistite systém prívodu paliva pomocou nižšie uvedenej schémy:Ošetrenie vstrekovačov Forte + Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner – na výber sú tri postupy:
Postup I
Ošetrenie vstrekovača Forte – nalejte 1 dávku do prázdneho palivového filtra
Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner – nalejte 1 dávku do nádrže, až 50 litrov ON.
Postup II
1 x Forte Injector Treatment – nalejte do externej nádrže (napr. s objemom cca 1,5 litra) + 0,8-1 l ON. Odpojte nádrž a pripojte externú nádrž pomocou potrubí tak, aby prívod a spiatočka smerovali do nej. Nádrž musí byť pripojená k inštalácii pred palivovým filtrom. Po približne 1 hodine prevádzky pri nízkej rýchlosti sa všetko palivo spáli. Celý energetický systém vrátane vstrekovačov bude vyčistený.
Nalejte 1 x Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner do nádrže s 50 litrami nafty.
Pozor! Pri čistení napájacieho systému pomocou externej nádrže je vhodné súčasne vyčistiť aj mazací systém.
Postup III
1 x ošetrenie vstrekovača Forte + 1 x Forte Advanced Kondicionér naftového paliva (nalejte do nádrže až 30 litrov nafty).
Bez ohľadu na predtým použitý postup by ste potom mali:
Vyčistite olejový systém výberom jedného z dva postupy (400 ml produktu na 2 l oleja)
Forté New Generation Motor Flush – na výber sú dva postupy:
Postup I
Preplachovanie počas jazdy, po kontrole oleja a zistení, že olej nie je zahustený, zriedený palivom alebo veľmi znečistený nalejte 2 x Forté New Generation Motor Flush do znečisteného oleja, pred výmenou (neprekračujte hornú hladinu oleja na mierke), jazdite asi 50 km pri nízkych otáčkach motora a nízkych rýchlostiach do 100 km/h.
Postup II
Pri nízkej rýchlosti po dobu 1 hodiny (každých 5 minút zvýšte rýchlosť na 2,5 tis. /min na chvíľu), pred výmenou nalejte 2 x Forté New Generation Motor Flush do špinavého oleja.
POZOR! Neprekračujte hornú hladinu oleja na mierke.
Bez ohľadu na predtým použitý postup by ste potom mali:
Vymeňte olej (za ten odporúčaný výrobcom motora) a nalejte do nej 1x prípravok Forte Top End Treatment.
VYPLACHOVANIE MOTORA NOVEJ GENERÁCIE FORTE
Ak chcete, aby váš motor fungoval optimálne a aby vlastnosti aditív v oleji fungovali správne a neboli neutralizované v prípade nečistôt nalejte nový olej do vyčisteného olejového systému.
Čistenie:
- Mazanie systému od usadenín uhlíka.
Čistenie:
- Mazanie systému od usadenín uhlíka.
Čistenie: li>- Olejové krúžky (odblokuje zaseknuté krúžky).
- Čierna usadenina na dne olejovej vane.
Toto je jedno z mála opláchnutí olejovej vane. trhom, ktoré počas ich používania nestrihajú olejový film. Vďaka tomu s ním môžete prejsť až 30 km, čo spôsobuje preplachovanie motora pri záťaži, čo umožňuje preplachovanie olejových kanálov na úplne inej úrovni ako pri použití preplachov na báze petroleja.
Výhody:
- Čistí olejový systém od karbónových usadenín, kalu, laku.
- Čistí nečistoty vznikajúce pri používaní paliva s prísadami bionafty a bioetanolu .
- Emulguje vlhkosť prítomnú v kľukovej skrini a odstraňuje biele usadeniny kalu.
- Uvoľňuje upchaté piestne krúžky, hydraulické zdviháky a zlepšuje fungovanie systému VVT .
- Stabilizuje kompresiu vo valcoch a pomáha získať stratenévýkon motora.
- Predlžuje čistotu motorového oleja.
- Poskytuje ochranu proti nadmernému opotrebovaniu prvkov olejového systému.
- Kompatibilné s vnútornými klinovými remeňmi.
- Poskytuje ochranu proti nadmernému opotrebovaniu prvkov olejového systému. li>
- Kompatibilné s motorovými olejmi všetkých olejových štandardov API a ACEA
ÚPRAVA FORTE TOP END
Úprava Forte Top End bola vytvorená v súlade s najnovším motorom ropných technológií. Zlepšuje čistiace vlastnosti oleja a znižuje tvorbu kalu v motorovom oleji.
Tisíce najazdených testovacích kilometrov dokazujú, že ide o spoľahlivý produkt na všetkých cestách.
Forté Top End Treatment odporúčame použiť najmä pri motoroch náchylných na zadretie ventilov alebo nerovnomerný chod hydraulických zdvihákov bez ohľadu na počet najazdených kilometrov. Prípravok je možné použiť aj pre motocykle vybavené hydraulickými zdvihátkami a olejovou spojkou.
Výhody:
- Odstraňuje lak a živice z komponentov motora, ako sú ventily a zdvihátka (sklá ).
- Znižuje tvorbu kalu v oleji a jeho usadzovanie v motore.
- Odstraňuje karbónové usadeniny z drážok krúžkov.
- Bez výmeny mazania vlastnosti oleja v najmenšom.
- li>
- Je kompatibilný so všetkými typmi olejov, ktorých zloženie vyhovuje medzinárodným normám ACEA, API, ILSAC.
- Použitie tento produkt nie je škodlivý pre katalyzátor a komponenty motora.
ÚPRAVA VSTREKOVAČA FORTE DIESEL
Čistenie vstrekovačov a energetického systému Ošetrenie vstrekovačov Forte Diesel zaisťuje účinnosť proti všetkým typom , vrátane Comman Rail a jednotkových vstrekovačov.
Príprava na odstránenie vnútorných nečistôt, ako sú: lepkavý lak a tvrdé karbónové usadeniny z hrotov vstrekovačov. Obnoví správny tvar prúdu vstrekovaného paliva.
Produkt spĺňa palivovú normu EN 590 a je okrem iného prispôsobený: pre motory spĺňajúce emisnú normu EURO 6
Špeciálne vyvinutý prípravok na čistenie palivovej sústavy s použitím motorovej nafty s obsahom bionafty. Takéto palivo obsahuje metylestery mastných kyselín a je hygroskopické. Bioaditíva reagujú s vodou a vstrekujú sa do motora s palivom pod vysokým tlakom a teplotou, čím sa spustí proces zmydelnenia (zmydelnenia). Nečistoty vzniknuté pri tomto procese sa prichytia na hroty vstrekovačov.
Výhody:
- Zabezpečuje rýchle čistenie vstrekovačov.
- Odstraňuje vnútorné usadeniny naftových vstrekovačov (IDI a DI) , tiež nazývané "prilepenie vstrekovačov", a nánosy laku a uhlíka na hrotoch vstrekovačov.
- Obnovuje optimálnu prevádzku motora vrátane vstrekovačov a účinne ich čistí.
- Takto vyčistené vstrekovače majú vplyv na väčší výkon a úsporu paliva.
- Zlepšuje štartovanie motora za studena.
- Zvyšuje účinnosť spaľovania a minimalizuje množstvo nečistôt v sacom systéme, vznikajú v dôsledku činnosti systémov EGR a ventilácie kľukovej skrine.
- Minimalizuje množstvo znečisťujúcich látok hromadiacich sa vo filtroch pevných častíc DPF a SCR, čím zvyšuje účinnosť spaľovania zmesi.
- Minimalizuje korekciu vstrekovačov zlepšením zloženia zmesi.
- Kompatibilné s palivami s obsahom bioaditív do B30, spĺňa palivovú normu EN 590.
FORTE ADVANCED DIESEL FUEL CONDITIONER
Prostriedok na čistenie dieselových vstrekovačov a celého palivového systému. Horí bez popola.
Obnovuje správne dávkovanie paliva a prúdenie vzduchu do valcov, čím zlepšuje spaľovanie, takže motor stále spĺňa predpokladanú emisnú normu výfukových plynov a je kompatibilný so všetkými palivami používanými v moderných dieselových motoroch (EN 590 a B30), vrátane tých, ktoré spĺňajú emisné normy Euro 6.
Pri čistení systému zmes paliva a prípravku stále spĺňa palivovú normu EN 590 a nespôsobuje hromadenie popola v filter pevných častíc. Čistenie zabraňuje vzniku nákladných porúch motora.
Výhody:
- Zabezpečuje rýchle čistenie vstrekovačov.
- Zabezpečuje trvalé mazanie všetkých prvkov výkonu systém, overený testom HFRR.
- Minimalizuje tvorbu sadzí vo výfukových plynoch a okrem iného odstraňuje karbónové usadeniny a lak. od hrotov vstrekovačov, dna piestov, drážok a tesniacich krúžkov valcov.
- Takto vyčistené vstrekovače majú za následok vyšší výkon a spotrebu paliva, ako aj menšie znečistenie systému EGR a sacieho potrubia.
- Zlepšuje studený štart motora.
- Minimalizuje množstvo sadzí vstupujúcich do filtra pevných častíc DPF/FAP/SCR.
- Minimalizuje korekciu vstrekovača zlepšením zloženia zmesi.
- Kompatibilné s palivami obsahujúcimi bioaditíva do B30, spĺňa palivovú normu EN 590, vďaka čomu je palivo odolnejšie voči oxidačnému procesu.
- Znižuje teplotuvek, kedy sa filter pevných častíc upchá. Odstraňuje vodu z paliva a eliminuje rast mikroorganizmov v palive.
Vzhľadom na naše znalosti a skúsenosti vieme vyrobiť nasledujúce tézy:
b>
- 70 % všetkých problémov motora priamo súvisí s kontaminovanými komponentmi. Výmena opotrebovaných dielov bez predchádzajúceho čistenia motora (príčina poruchy) je najdrahšia forma opravy. Táto metóda navyše nevyužíva možnosť, že sú diely iba kontaminované.
- Nikto nedokáže zastaviť proces kontaminácie komponentov.
- Neexistujú žiadne diagnostické metódy na určenie či sú diely poškodené alebo len znečistené .
V bežnej dielenskej praxi sa mnohé diely vymieňajú úplne zbytočne!
Prečo by sa prvé čistenie dieselového motora malo vykonávať po 100 000 míľach? km. má byť plný?
Vnútorná čistota všetkých komponentov je kľúčová pre budúcu bezporuchovú prevádzku motora. Po 100 tis km, motor nazbieral veľa nečistôt, ktoré sa usadili na rôznych miestach. Naším cieľom by malo byť efektívne vyčistiť tieto miesta až do nominálnej čistoty.
Táto zostava takýto efekt zaručuje, ale oplatí sa skontrolovať stav sacieho potrubia. Ak je kontaminovaný, mal by sa pridať aj tento prvok. Toto sa vykonáva súčasne pomocou čističa nasávania Forté Diesel Intake Cleaner To platí aj pre filter pevných častíc DPF/FAP (ak je k dispozícii), ktorý by sa po takomto postupe mal vyčistiť aj pomocou čističa a regenerátora Forté DPF, ale tento postup je možné vykonať neskôr, napríklad po 2 000 km
Aby sme preukázali bezpečnosť používania nášho preplachovania motorov novej generácie, nechali sme vykonať nezávislý laboratórny test zmesi prípravku a motorového oleja. Ukazuje, že množstvo prísad proti opotrebeniu AW pre samotný olej a pre zmes je prakticky rovnaké. Okrem toho sa množstvo EP prísad proti zadieraniu výrazne zvýšilo, takže po použití nášho splachovania nehrozí žiadne riziko suchého trenia.
Vyčistite systém prívodu paliva pomocou nižšie uvedenej schémy:Ošetrenie vstrekovačov Forte + Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner – na výber sú tri postupy:
Postup I
Ošetrenie vstrekovača Forte – nalejte 1 dávku do prázdneho palivového filtra
Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner – nalejte 1 dávku do nádrže, až 50 litrov ON.
Postup II
1 x Forte Injector Treatment – nalejte do externej nádrže (napr. s objemom cca 1,5 litra) + 0,8-1 l ON. Odpojte nádrž a pripojte externú nádrž pomocou potrubí tak, aby prívod a spiatočka smerovali do nej. Nádrž musí byť pripojená k inštalácii pred palivovým filtrom. Po približne 1 hodine prevádzky pri nízkej rýchlosti sa všetko palivo spáli. Celý energetický systém vrátane vstrekovačov bude vyčistený.
Nalejte 1 x Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner do nádrže s 50 litrami nafty.
Pozor! Pri čistení napájacieho systému pomocou externej nádrže je vhodné súčasne vyčistiť aj mazací systém.
Postup III
1 x ošetrenie vstrekovača Forte + 1 x Forte Advanced Kondicionér naftového paliva (nalejte do nádrže až 30 litrov nafty).
Bez ohľadu na predtým použitý postup by ste potom mali:
Vyčistite olejový systém výberom jedného z dva postupy (400 ml produktu na 2 l oleja)
Forté New Generation Motor Flush – na výber sú dva postupy:
Postup I
Preplachovanie počas jazdy, po kontrole oleja a zistení, že olej nie je zahustený, zriedený palivom alebo veľmi znečistený nalejte 2 x Forté New Generation Motor Flush do znečisteného oleja, pred výmenou (neprekračujte hornú hladinu oleja na mierke), jazdite asi 50 km pri nízkych otáčkach motora a nízkych rýchlostiach do 100 km/h.
Postup II
Pri nízkej rýchlosti po dobu 1 hodiny (každých 5 minút zvýšte rýchlosť na 2,5 tis. /min na chvíľu), pred výmenou nalejte 2 x Forté New Generation Motor Flush do špinavého oleja.
POZOR! Neprekračujte hornú hladinu oleja na mierke.
Bez ohľadu na predtým použitý postup by ste potom mali:
Vymeňte olej (za ten odporúčaný výrobcom motora) a nalejte do nej 1x prípravok Forte Top End Treatment.
VYPLACHOVANIE MOTORA NOVEJ GENERÁCIE FORTE
Ak chcete, aby váš motor fungoval optimálne a aby vlastnosti aditív v oleji fungovali správne a neboli neutralizované v prípade nečistôt nalejte nový olej do vyčisteného olejového systému.
Čistenie:
- Mazanie systému od usadenín uhlíka.
Čistenie:
- Mazanie systému od usadenín uhlíka.
Čistenie: li>
- Olejové krúžky (odblokuje zaseknuté krúžky).
- Čierna usadenina na dne olejovej vane.
Toto je jedno z mála opláchnutí olejovej vane. trhom, ktoré počas ich používania nestrihajú olejový film. Vďaka tomu s ním môžete prejsť až 30 km, čo spôsobuje preplachovanie motora pri záťaži, čo umožňuje preplachovanie olejových kanálov na úplne inej úrovni ako pri použití preplachov na báze petroleja.
Výhody:
- Čistí olejový systém od karbónových usadenín, kalu, laku.
- Čistí nečistoty vznikajúce pri používaní paliva s prísadami bionafty a bioetanolu .
- Emulguje vlhkosť prítomnú v kľukovej skrini a odstraňuje biele usadeniny kalu.
- Uvoľňuje upchaté piestne krúžky, hydraulické zdviháky a zlepšuje fungovanie systému VVT .
- Stabilizuje kompresiu vo valcoch a pomáha získať stratenévýkon motora.
- Predlžuje čistotu motorového oleja.
- Poskytuje ochranu proti nadmernému opotrebovaniu prvkov olejového systému.
- Kompatibilné s vnútornými klinovými remeňmi.
- Poskytuje ochranu proti nadmernému opotrebovaniu prvkov olejového systému. li>
- Kompatibilné s motorovými olejmi všetkých olejových štandardov API a ACEA
ÚPRAVA FORTE TOP END
Úprava Forte Top End bola vytvorená v súlade s najnovším motorom ropných technológií. Zlepšuje čistiace vlastnosti oleja a znižuje tvorbu kalu v motorovom oleji.
Tisíce najazdených testovacích kilometrov dokazujú, že ide o spoľahlivý produkt na všetkých cestách.
Forté Top End Treatment odporúčame použiť najmä pri motoroch náchylných na zadretie ventilov alebo nerovnomerný chod hydraulických zdvihákov bez ohľadu na počet najazdených kilometrov. Prípravok je možné použiť aj pre motocykle vybavené hydraulickými zdvihátkami a olejovou spojkou.
Výhody:
- Odstraňuje lak a živice z komponentov motora, ako sú ventily a zdvihátka (sklá ).
- Znižuje tvorbu kalu v oleji a jeho usadzovanie v motore.
- Odstraňuje karbónové usadeniny z drážok krúžkov.
- Bez výmeny mazania vlastnosti oleja v najmenšom.
- li>
- Je kompatibilný so všetkými typmi olejov, ktorých zloženie vyhovuje medzinárodným normám ACEA, API, ILSAC.
- Použitie tento produkt nie je škodlivý pre katalyzátor a komponenty motora.
ÚPRAVA VSTREKOVAČA FORTE DIESEL
Čistenie vstrekovačov a energetického systému Ošetrenie vstrekovačov Forte Diesel zaisťuje účinnosť proti všetkým typom , vrátane Comman Rail a jednotkových vstrekovačov.
Príprava na odstránenie vnútorných nečistôt, ako sú: lepkavý lak a tvrdé karbónové usadeniny z hrotov vstrekovačov. Obnoví správny tvar prúdu vstrekovaného paliva.
Produkt spĺňa palivovú normu EN 590 a je okrem iného prispôsobený: pre motory spĺňajúce emisnú normu EURO 6
Špeciálne vyvinutý prípravok na čistenie palivovej sústavy s použitím motorovej nafty s obsahom bionafty. Takéto palivo obsahuje metylestery mastných kyselín a je hygroskopické. Bioaditíva reagujú s vodou a vstrekujú sa do motora s palivom pod vysokým tlakom a teplotou, čím sa spustí proces zmydelnenia (zmydelnenia). Nečistoty vzniknuté pri tomto procese sa prichytia na hroty vstrekovačov.
Výhody:
- Zabezpečuje rýchle čistenie vstrekovačov.
- Odstraňuje vnútorné usadeniny naftových vstrekovačov (IDI a DI) , tiež nazývané "prilepenie vstrekovačov", a nánosy laku a uhlíka na hrotoch vstrekovačov.
- Obnovuje optimálnu prevádzku motora vrátane vstrekovačov a účinne ich čistí.
- Takto vyčistené vstrekovače majú vplyv na väčší výkon a úsporu paliva.
- Zlepšuje štartovanie motora za studena.
- Zvyšuje účinnosť spaľovania a minimalizuje množstvo nečistôt v sacom systéme, vznikajú v dôsledku činnosti systémov EGR a ventilácie kľukovej skrine.
- Minimalizuje množstvo znečisťujúcich látok hromadiacich sa vo filtroch pevných častíc DPF a SCR, čím zvyšuje účinnosť spaľovania zmesi.
- Minimalizuje korekciu vstrekovačov zlepšením zloženia zmesi.
- Kompatibilné s palivami s obsahom bioaditív do B30, spĺňa palivovú normu EN 590.
FORTE ADVANCED DIESEL FUEL CONDITIONER
Prostriedok na čistenie dieselových vstrekovačov a celého palivového systému. Horí bez popola.
Obnovuje správne dávkovanie paliva a prúdenie vzduchu do valcov, čím zlepšuje spaľovanie, takže motor stále spĺňa predpokladanú emisnú normu výfukových plynov a je kompatibilný so všetkými palivami používanými v moderných dieselových motoroch (EN 590 a B30), vrátane tých, ktoré spĺňajú emisné normy Euro 6.
Pri čistení systému zmes paliva a prípravku stále spĺňa palivovú normu EN 590 a nespôsobuje hromadenie popola v filter pevných častíc. Čistenie zabraňuje vzniku nákladných porúch motora.
Výhody:
- Zabezpečuje rýchle čistenie vstrekovačov.
- Zabezpečuje trvalé mazanie všetkých prvkov výkonu systém, overený testom HFRR.
- Minimalizuje tvorbu sadzí vo výfukových plynoch a okrem iného odstraňuje karbónové usadeniny a lak. od hrotov vstrekovačov, dna piestov, drážok a tesniacich krúžkov valcov.
- Takto vyčistené vstrekovače majú za následok vyšší výkon a spotrebu paliva, ako aj menšie znečistenie systému EGR a sacieho potrubia.
- Zlepšuje studený štart motora.
- Minimalizuje množstvo sadzí vstupujúcich do filtra pevných častíc DPF/FAP/SCR.
- Minimalizuje korekciu vstrekovača zlepšením zloženia zmesi.
- Kompatibilné s palivami obsahujúcimi bioaditíva do B30, spĺňa palivovú normu EN 590, vďaka čomu je palivo odolnejšie voči oxidačnému procesu.
- Znižuje teplotuvek, kedy sa filter pevných častíc upchá. Odstraňuje vodu z paliva a eliminuje rast mikroorganizmov v palive.
Vzhľadom na naše znalosti a skúsenosti vieme vyrobiť nasledujúce tézy:
- Mazanie systému od usadenín uhlíka.
b>
- 70 % všetkých problémov motora priamo súvisí s kontaminovanými komponentmi. Výmena opotrebovaných dielov bez predchádzajúceho čistenia motora (príčina poruchy) je najdrahšia forma opravy. Táto metóda navyše nevyužíva možnosť, že sú diely iba kontaminované.
- Nikto nedokáže zastaviť proces kontaminácie komponentov.
- Neexistujú žiadne diagnostické metódy na určenie či sú diely poškodené alebo len znečistené .
V bežnej dielenskej praxi sa mnohé diely vymieňajú úplne zbytočne!
Stav | Nové |
Kapacita balenia | 400 ml |
Výrobca | Forte |
PACKETA - výdajné miesto
- Objednávky do 20€ (4,2€ doprava), inak doprava zadarmo.
- Dodanie do 1 pracovného dňa od doručenia na sklad.
- Hmotnosť do 15 kg a do celkového obvodu balíka 2m.
- Pri presiahnutí hmotnosti alebo rozmerov je účtovaná individuálna cena dopravy konzultované so zákazníkom.
GLS SR - kuriér
- Objednávky do 20€ (4,9€ doprava), inak doprava zadarmo.
- Dodanie do 1 pracovného dňa od doručenia na sklad.
- Hmotnosť do 30 kg a do celkového obvodu balíka 3m.
- Pri presiahnutí hmotnosti alebo rozmerov je účtovaná individuálna cena dopravy konzultované so zákazníkom.
GLS SR - Parcelshop
- Objednávky do 20€ (3,9€ doprava), inak doprava zadarmo.
- Dodanie do 1 pracovného dňa od doručenia na sklad.
- Hmotnosť do 30 kg a do celkového obvodu balíka 3m.
- Pri presiahnutí hmotnosti alebo rozmerov je účtovaná individuálna cena dopravy konzultované so zákazníkom.
PACKETA ČR - výdajné miesto
- Cena dopravy je 2,9 € a do 15 kg.
- Dodání do 2 pracovních dnů od doručení na náš sklad.
- Individuální doprava není možná.
GLS ČR - kuriér
- Cena dopravy je 4,9 € a do 30 kg.
- Dodání do 2 pracovních dnů od doručení na náš sklad.
- Individuální doprava není možná.
GLS ČR - Parcelshop
- Cena dopravy je 4,9 € a do 30 kg.
- Dodání do 2 pracovních dnů od doručení na náš sklad.
- Individuální doprava není možná.
Vašou objednávkou sa zaoberáme až po prijatí platby na náš účet. Za tovar môžete vopred zaplatiť
- Platba prevodom - zálohová platba (objednávky do 20 €) - 30 % z ceny tovaru + poštovné 3,9 € + 2,60 € (suma za dobierkovú platbu v rámci SR). Zvyšnú sumu doplatíte pri prevzatí tovaru kuriérovi.
- Platba prevodom - zálohová platba (objednávky nad 20 € do 300 €) - 30 % z ceny tovaru + 2,60 € (suma za dobierkovú platbu v rámci SR). Zvyšnú sumu doplatíte pri prevzatí tovaru kuriérovi.
- Platba prevodom - zálohová platba (objednávky nad 300 €) - 50 % z ceny tovaru + 2,60 € (suma za dobierkovú platbu v rámci SR). Zvyšnú sumu doplatíte pri prevzatí tovaru kuriérovi.
- Platba prevodom - plná čiastka - pri preberaní tovaru neplatíte nič navyše.
Vašu objednávku môžete uhradiť
- PREVODOM NA ÚČET
- VKLADOM NA ÚČET
- POŠTOVOU POUKÁŽKOU
Informácie o účte pre platbu
Meno a priezvisko: Milan Čelko KUPSITO
Tatra banka, a.s.
Hodžovo nám. 3
811 06 Bratislava
IBAN: SK1411000000002948180519
SWIFT / BIC: TATRSKBX<
Pri úhrade je nutné uviesť variabilný symbol = ČÍSLO OBJEDNÁVKY (bez VS nebude možné priradiť platbu k objednávke).
- dlhšia doba dodania
PODOBNÉ PRODUKTY
Hodnotenie obchodu
Zobraziť viac