Shell Rimula R6 LME Plus 5W-30 5L
Kód tovaru: 13361116839
Shell Rimula R6 LME Plus 5W-30 5L
Kód tovaru: 13361116839
- Stav: Nové
- Kapacita balenia: 5 l
- Výrobca: Shell
- Model: RIMULA R6 LME PLUS
- Stupeň viskozity SAE: 5W-30
- Účel: Stavebné stroje
- Hmotnosť produktu s obalom: 5 kg
- Stav balenia: Originál
- Druh: Syntetický
- Špecifikácia podľa JASO: DH-2
- Schválenie výrobcom: Mack EO-O Prem. Plus, Cummins CES 20086, Kategória MTU 3.1, MAN M 3677, Volvo VDS-4.5, Volvo VDS-4, Caterpillar ECF-2, MB 228,51, Renault RLD-3, MAN M 3477, Caterpillar ECF-3, DDC 93K222, Deutz DQC IV-18 LA, Mack EO-S 4.5, DDC 93K218, Cummins CES 20081
- Kapacita [liter]: 5
- Špecifikácia podľa ACEA: E6, E7, E9
- Trieda viskozity podľa SAE: 5W-30
- Špecifikácia podľa API: CI-4 Plus, SN, CJ-4, CI-4, CH-4, CK-4
- Obchodné čísla: Mack EO-O Prem. Plus, MAN M 3677, Volvo VDS-4.5, CH-4, 5W-30, E7, MB 228,51, Renault RLD-3, MAN M 3477, SN, Deutz DQC IV-18 LA, Mack EO-S 4.5, CK-4, Kategória MTU 3.1, Cummins CES 20086, CJ-4, DH-2, 550053680, Volvo VDS-4, Caterpillar ECF-2, E9, CI-4 Plus, Caterpillar ECF-3, DDC 93K222, E6, CI-4, DDC 93K218, Cummins CES 20081
- Verzia TecDoc: 2422
POZOR: v prípade možnosti výberu farby, typu, vzoru ju uveďte do poznámky
Názov produktu: Shell Rimula R6 LME Plus
Olej Shell Rimula R6 LME Plus sa vyznačuje nízkym obsahom sulfátového popola, fosforu a síry (SAPS). Jeho úroveň ochrany je zvýšená použitím syntetickej technológie, ktorá poskytuje lepšiu ochranu motora2, dlhšiu životnosť oleja a nižšiu spotrebu paliva. Môže byť použitý vo vozidlách, ktoré spĺňajú normy Euro 4, 5 a 6.
NÍZKE EMISIE
- Zloženie s nízkym obsahom SAPS chrániace výfukový systém katalyzátor
- li>
- Navrhnutý na zníženie zanášania filtra pevných častíc.
ÚSPORA ENERGIE / ÚSPORA PALIVA
- V porovnaní s olejom SAE 15W-40 Shell Rimula R6 LME Plus 5W-30 šetrí viac ako 2,8 % paliva*.
- V porovnaní s olejom SAE 10W-40 Shell Rimula R6 LME Plus šetrí až 2 % paliva.
- To vám môže pomôcť výrazne znížiť vaše celkové náklady na vlastníctvo (TCO). Napríklad, ak majiteľ vozového parku minie 50 000 PLN EUR ročne v palive, pri použití štandardného maziva SAE 15W-40 by prechod na Rimula R6 LME Plus 5W-30 mohol priniesť úsporu paliva až 1 400 EUR ročne – významná suma!
SÚLAD S NAJNOVŠOU ŠPECIFIKÁCIOU API
Pokročilé technológie a použité materiály, ako aj nové pracovné podmienky vrátane: vyššie vnútorné teploty naďalej prispievajú k zvýšeniu účinnosti motora. Oleje musia spĺňať potreby moderných motorov. Ich úlohou je mazať, chladiť, čistiť a poskytovať ochranu aj pri čoraz menej častejších výmenách oleja.
Výrobcovia vyrábajúci čistejšie a ešte úspornejšie dieselové motory budú potrebovať novú generáciu olejov pre dieselové motory so zvýšeným výkonom .
Shell Rimula R6 LME Plus je navrhnutý tak, aby spĺňal najnovšiu špecifikáciu API CK-4, ktorá má zvýšené testovacie limity v reakcii na zmeny v prevádzkových podmienkach vozidla a motora.
OCHRANA PROTI OXIDÁCII
- Shell Rimula R6 LME ponúka vylepšenú ochranu proti oxidácii. Preukazuje o viac ako 95 % lepšiu stabilitu viskozity v prísnom teste Volvo T-13 v porovnaní s limitom pre API CK-4. Vynikajúca ochrana proti oxidácii pomáha predchádzať zahusťovaniu oleja a tvorbe škodlivých usadenín vo všetkých častiach motora.
- Volvo T13 je 360-hodinový test motora zavedený pre kategóriu API CK-4 na meranie oxidačných vlastností oleja. Shell Rimula R6 LME Plus 5W-30 poskytuje vynikajúcu ochranu proti oxidácii, o 58 % lepšiu, ako požaduje API CK-4 a o 34 % lepšiu, ako vyžadujú prísnejšie požiadavky OEM. Stabilita viskozity bola tiež vynikajúca. Test ukázal veľkú „rezervu“ z hľadiska oxidácie oleja a o vyše 95 % lepšiu stabilitu viskozity!
VÝBORNÁ OCHRANA PRED OPOTREBENÍM
Ochrana proti opotrebeniu motora umožňuje použitie aditív proti opotrebeniu, ktorých úlohou je vytvoriť ochranný film na kovových kontaktných plochách, keď si to situácia a podmienky, v ktorých motor pracuje, vyžadujú. Shell Rimula R6 LME Plus tiež používa aditíva, ktoré pôsobia ako disperzanty sadzí, ktorých úlohou je dôkladne rozptýliť častice, aby sa zabránilo opotrebovaniu spôsobenému sadzami.
Nadmerné opotrebovanie vačkových lalokov a tlačných prvkov v motore môže viesť k strate energie a zvyšujúce sa emisie výfukových plynov. Shell Rimula R6 LME Plus pomáha predchádzať opotrebovaniu kritických komponentov motora.
Pri teste motora Mercedes-Benz OM 646 LA s olejmi Shell R6 LME Plus bolo o 86 % nižšie opotrebovanie vačkového hriadeľa nasávania a o 73 % lepšia ochrana proti opotrebovaniu vačkového hriadeľa výfuku v porovnaní s novými, prísnejšími limitmi MB 228,51.
OCHRANA PRED TVORENÍM NÁKLADOV
- Turbodúchadlo usadeniny – MB Motorový test 228,51 - OM 501 LA
- V porovnaní s hraničným olejom bola v prípade Shell Rimula R6 LME Plus úroveň usadenín prakticky nulová.
- Toto je ďalší príklad výnimočnej čistoty komponentov motora.
ODOLNOSŤ V šmyku
Odolnosť v šmyku je indikátorom odolnosti oleja voči prevádzkovým podmienkam pri vysokom zaťažení. Strihanie oleja na menšie časti môže znížiť viskozitu oleja, a preto môže predstavovať hrozbu pre najdôležitejšie časti motora. V TESTE ASTM D7109 vykazuje Shell Rimula R6 LME Plus vysokú odolnosť v šmyku.
OBMEDZENIE EMISIÍ VÝFUKOVÝCH VÝFUKOV
Zloženie s nízkym obsahom SAPS používané v Shell Rimula R6 olej LME Plus pomáha chrániť katalyzátor výfukového systému a filtre inštalované v najnovších vozidlách. Vďaka tomu vaše vozidlá spĺňajú zákonné požiadavky a fungujú efektívnejšie.
LEPŠIA OCHRANA MOTOROV VYBAVENÝCH EGR
Recirkulácia výfukových plynov (EGR) predstavuje určité množstvovýfukových plynov do systému nasávania vzduchu, aby sa znížila maximálna teplota spaľovania, čo následne znižuje emisie oxidov dusíka. Výfukové plyny obsahujú kyseliny a častice sadzí, ktoré môžu nepriaznivo ovplyvniť výkon oleja a spôsobiť koróziu a opotrebovanie sadzí. EGR tiež zvyšuje teplotu oleja, čím ho vystavuje väčšiemu tlaku.
Shell Rimula R6 LME Plus s technológiou Dynamic Protection Plus demonštruje výnimočný výkon pri testovaní motorov vybavených EGR, ktoré boli zahrnuté v špecifikáciách pre API CJ- skupina 4, t. j. Mack T-12 (korózia olova a opotrebovanie piestnych krúžkov a vložiek valcov) a Cummins ISB (opotrebenie časovania ventilov s veľkým množstvom sadzí).
ŠPECIFIKÁCIE, SCHVÁLENIA A ODPORÚČANIA
b>
- ACEA E6, E7, E9 • Cummins CES 20086, 20081
- Deutz DQC IV-18 LA • MTU kategória 3.1
- Mack EO -S 4.5, EO-O Premium Plus
- MAN M 3677, M 3477 • MB 228.51
- Renault Trucks RLD-3 • Volvo VDS-4.5, VDS-4
- API CK-4, CJ-4, CI-4 Plus, CI-4, CH-4, SN
- Caterpillar ECF-3 , ECF-2 • JASO DH-2
- Špecifikácia tekutín Detroit 93K222, 93K218
ŠPECIFIKÁCIA PRODUKTU
- Názov produktu: Shell Rimula R6 LME Plus 5W-30
- Použitie: motorový olej
- Trieda viskozity SAE: 5W-30
- Hustota pri teplote 15°C kg/m3: 847
- Teplota vzplanutia COC°C minimum: 232
- Tepl. prietok: -42
- Kinematická viskozita mm2/s (cSt) pri 40°C: 66,90
- Kinematická viskozita mm2/ s (cSt) pri 100 °C: 12,13
- Index viskozity: 181
Použité technológie
DYNAMIC PROTECTION PLUS
Shell Rimula R6 LME Plus bol vyvinutý pomocou technológie Dynamic Protection Plus b>, ktorá kombinuje syntetické technológia základového oleja s našou technológiou Adaptive Additive, ktorá poskytuje vynikajúcu ochranu motora:
- Táto adaptívna technológia vám umožňuje chrániť motor pri práci v akomkoľvek teréne a v rôznych poveternostných podmienkach a umožňuje štartovanie aj v tých najextrémnejších podmienkach
- Zabraňuje tvorbe kyselín a usadenín, čím chráni motor v rôznych podmienkach
- Navrhnutý na ochranu motora v rôznych prevádzkových podmienkach, čo sa premieta do menej častej výmeny oleja6 a dlhšej životnosti motora
Stav | Nové |
Kapacita balenia | 5 l |
Výrobca | Shell |
Model | RIMULA R6 LME PLUS |
Stupeň viskozity SAE | 5W-30 |
Účel | Stavebné stroje |
Hmotnosť produktu s obalom | 5 kg |
Stav balenia | Originál |
Druh | Syntetický |
Špecifikácia podľa JASO | DH-2 |
Schválenie výrobcom | Mack EO-O Prem. Plus, Cummins CES 20086, Kategória MTU 3.1, MAN M 3677, Volvo VDS-4.5, Volvo VDS-4, Caterpillar ECF-2, MB 228,51, Renault RLD-3, MAN M 3477, Caterpillar ECF-3, DDC 93K222, Deutz DQC IV-18 LA, Mack EO-S 4.5, DDC 93K218, Cummins CES 20081 |
Kapacita [liter] | 5 |
Špecifikácia podľa ACEA | E6, E7, E9 |
Trieda viskozity podľa SAE | 5W-30 |
Špecifikácia podľa API | CI-4 Plus, SN, CJ-4, CI-4, CH-4, CK-4 |
Obchodné čísla | Mack EO-O Prem. Plus, MAN M 3677, Volvo VDS-4.5, CH-4, 5W-30, E7, MB 228,51, Renault RLD-3, MAN M 3477, SN, Deutz DQC IV-18 LA, Mack EO-S 4.5, CK-4, Kategória MTU 3.1, Cummins CES 20086, CJ-4, DH-2, 550053680, Volvo VDS-4, Caterpillar ECF-2, E9, CI-4 Plus, Caterpillar ECF-3, DDC 93K222, E6, CI-4, DDC 93K218, Cummins CES 20081 |
Verzia TecDoc | 2422 |
PACKETA - výdajné miesto
- Objednávky do 20€ (4,2€ doprava), inak doprava zadarmo.
- Dodanie do 1 pracovného dňa od doručenia na sklad.
- Hmotnosť do 15 kg a do celkového obvodu balíka 2m.
- Pri presiahnutí hmotnosti alebo rozmerov je účtovaná individuálna cena dopravy konzultované so zákazníkom.
GLS SR - kuriér
- Objednávky do 20€ (4,9€ doprava), inak doprava zadarmo.
- Dodanie do 1 pracovného dňa od doručenia na sklad.
- Hmotnosť do 30 kg a do celkového obvodu balíka 3m.
- Pri presiahnutí hmotnosti alebo rozmerov je účtovaná individuálna cena dopravy konzultované so zákazníkom.
GLS SR - Parcelshop
- Objednávky do 20€ (3,9€ doprava), inak doprava zadarmo.
- Dodanie do 1 pracovného dňa od doručenia na sklad.
- Hmotnosť do 30 kg a do celkového obvodu balíka 3m.
- Pri presiahnutí hmotnosti alebo rozmerov je účtovaná individuálna cena dopravy konzultované so zákazníkom.
PACKETA ČR - výdajné miesto
- Cena dopravy je 2,9 € a do 15 kg.
- Dodání do 2 pracovních dnů od doručení na náš sklad.
- Individuální doprava není možná.
GLS ČR - kuriér
- Cena dopravy je 4,9 € a do 30 kg.
- Dodání do 2 pracovních dnů od doručení na náš sklad.
- Individuální doprava není možná.
GLS ČR - Parcelshop
- Cena dopravy je 4,9 € a do 30 kg.
- Dodání do 2 pracovních dnů od doručení na náš sklad.
- Individuální doprava není možná.
Vašou objednávkou sa zaoberáme až po prijatí platby na náš účet. Za tovar môžete vopred zaplatiť
- Platba prevodom - zálohová platba (objednávky do 20 €) - 30 % z ceny tovaru + poštovné 3,9 € + 2,60 € (suma za dobierkovú platbu v rámci SR). Zvyšnú sumu doplatíte pri prevzatí tovaru kuriérovi.
- Platba prevodom - zálohová platba (objednávky nad 20 € do 300 €) - 30 % z ceny tovaru + 2,60 € (suma za dobierkovú platbu v rámci SR). Zvyšnú sumu doplatíte pri prevzatí tovaru kuriérovi.
- Platba prevodom - zálohová platba (objednávky nad 300 €) - 50 % z ceny tovaru + 2,60 € (suma za dobierkovú platbu v rámci SR). Zvyšnú sumu doplatíte pri prevzatí tovaru kuriérovi.
- Platba prevodom - plná čiastka - pri preberaní tovaru neplatíte nič navyše.
Vašu objednávku môžete uhradiť
- PREVODOM NA ÚČET
- VKLADOM NA ÚČET
- POŠTOVOU POUKÁŽKOU
Informácie o účte pre platbu
Meno a priezvisko: Milan Čelko KUPSITO
Slovenská sporiteľňa, a.s.
Tomášikova 48
832 37 Bratislava
IBAN: SK7309000000005224213243
SWIFT / BIC: GIBASKBX<
Pri úhrade je nutné uviesť variabilný symbol = ČÍSLO OBJEDNÁVKY (bez VS nebude možné priradiť platbu k objednávke).
PODOBNÉ PRODUKTY
Hodnotenie obchodu
Zobraziť viac