Prevodovky Xado Maximum Transmission 30 ml
Kód tovaru: 13301079330
Prevodovky Xado Maximum Transmission 30 ml
Kód tovaru: 13301079330
- Stav: Nové
- Kapacita balenia: 30 ml
- Hmotnosť produktu s obalom: 0,12 kg
- Katalógové číslo výrobcu: XA 40014
- Stav balenia: Originál
- Značka: Xado
POZOR: v prípade možnosti výberu farby, typu, vzoru ju uveďte do poznámky
K dispozícii na všetkých kontinentoch (okrem Antarktídy) – v 60 krajinách po celom svete.
Maximálny prenos XADO: Revitalizant® v ňom obsiahnutý nie je prísada do oleja – olej je len stredný transport do oblastí trenia. Pre použitie v manuálnych prevodovkách, hnaných nápravách atď. 100 rokov aj 1 deň.
Kedy je najlepší čas na pridanie? Prvý olej, prvé naštartovanie a prvé kilometre jazdy.
Prečo? Revitalizant® má potom k dispozícii maximum kovového prachu, prachu z nedokonalostí mechanického spracovania, minimálnu kontamináciu nano a mikro sôch, výborné predĺženie životnosti boxu vo vzťahu k trecím plochám METAL-METAL .
Produktová skupina AMC (Atomizované kovové kondicionéry) + skupina REVITALIZANTS a niektoré chemické produkty – vyrába ТзОВ ХАДО<. Skupinu ATOMEX + VERY LUBE a oleje vyrábajú v Holandsku dcérske spoločnosti XADO. XADO Technology GmbH Berlin je iba distribútorom výroby v rámci Európskej únie.
Odporúčaná maloobchodná cena výrobcom: 138,00 PLN;
Vážený spotrebiteľ, vás menej zaujímajú všetky prieskumy – zaujíma vás bezporuchová prevádzka a merateľné ÚČINKY pre vaše vrecko.
Môžete konať pragmaticky a profesionálne – osvojte si riešenie s dlhším počtom najazdených kilometrov, riešenie, ktoré poskytuje MAXIMÁLNU obnovu:
- Po prvé – použite Vita Flush (v mojej ponuke) s tam uvedenou metodikou.
- Vymeňte olej – zbavte sa cirkulujúcich usadenín a kalu, v ktorých by Revitalizant mohol usadiť.
- Zmiešajte Maximálna prevodovka s olejom a nalejte ho do prevodovky.
Postupujte podľa vyššie uvedeného -spomínané pravidlá - vytlačíte 100 % kapacity vo vzťahu k individuálnym charakteristikám opotrebovania tejto prevodovky alebo akejkoľvek mechanickej prevodovky.
Atomizovaný kovový kondicionér s revitalizačným 1 Stupňom Prenos (RF 100). Určené na obnovu prevodových zostáv a ich aktívnu ochranu proti opotrebovaniu priamo počas jazdy. Dvojzložkový produkt, pozostávajúci z komplexného kovového kondicionéra a revitalizačného prípravku 3. generácie.
- Obnovuje povrchy detailov a kompenzuje aktuálne opotrebovanie
- Odstraňuje jamky a škrabance na pracovné plochy
- Optimalizuje stopy záberu ozubených kolies
- Znižuje hluk a vibrácie zostáv
- Zlepšuje mazací olej a tribotechnické vlastnosti spojok
- Zlepšuje prevádzku synchronizátorov, zvyšuje presnosť radenia prevodov
- Poskytuje výraznú úsporu paliva (najmä pri pohone 4x4)
- Umožňuje pokračovať v jazde s núdzovou stratou oleja (až 1000 km)
- Univerzálny pri použití áno pre mechanické, robotické, sekvenčné prevodovky vrátane prevodoviek Direct Shift, rozdeľovacích skríň a náprav (diferenciálov)
- Zaručuje ochranu pohonnej jednotky bez opotrebovania po dobu minimálne 100 000 km.
RF = 100 RF(Revitalization Factor) - ukazovateľ účinnosti obnovy a ochrany prevodových mechanizmov proti opotrebovaniu. RF = 100 znamená, že výrobok má maximálne možné obnovovacie a opravné vlastnosti. Prevodová jednotka prešla v dôsledku používania úplným revitalizačným cyklom, je plne renovovaná a chránená proti opotrebovaniu počas ďalších 100 000 km, čo je zaručené.
Dôležitá poznámka: snažte sa čo najviac využívať čo najhlasnejší pomer - ZAŤAŽENIE.
Aplikácia:
- Manuálne a robotické prevodovky (bez automatických), pohon nápravové prevodovky, vrátane rozvodoviek , prevodovky atď.
- Osobné automobily, dodávky, terénne autá; nákladné autá vrátane plného pohonu; poľnohospodárske traktory, kombajny; stavebné stroje, bagre, buldozéry, rýpadlo-nakladače a iné;
- Ozubené kolesá stacionárnych strojov všetkých typov...
Tretia generácia revitalizantu - to je hlavne optimálna veľkosť a koncentrácia aktivovaných revitalizačných nanočastíc, revitalizantu, ktorý je silným katalyzátorom veľmi rýchleho rastu nového náteru na opotrebovanom povrchu. Náter s predpokladanými ochrannými vlastnosťami a samoliečivými vlastnosťami v ďalšej prevádzke. Vrstva je postavená z atómov a atómových zhlukov na princípe „čo je po ruke“, teda mať správny potenciál a množstvo energie v tomto momente a na tomto mieste. Tvrdosť a drsnosť (hladkosť) závisí od miestnych fyzikálnych podmienok. Uvedené parametre „HV“ a „Ra“ boli prevzaté z opakovaných testov špecializovaných tribologických laboratórií. Teoretický popis nájdete v učebniciach "TRIBOLÓGIA".
Použitie: Obsah striekačky vložte cez kontrolný otvor zvoleného ozubeného kolesa zahriateho na teplotupráca. Jazdite dočasne 3-5 minút (na úplné rozpustenie súpravy). Prevádzkujte vozidlo ako obvykle.
Dávkovanie: Jedna injekčná striekačka na maximálne 4 litre prevodovej kvapaliny v systéme
Poznámky: b> Neodporúča sa používať kovový kondicionér XADO Maximum Transmission v zostavách a uzloch, kde je opotrebovanie prvkov 100% a s makropoškodením (odštiepené, zlomené zuby).
Miešateľný so všetkými olejmi používanými v mechanických prevodovkách.
Revitalizácia prebieha na ceste medzi 1000 - 1500 km, v tomto čase sa neodporúča meniť olej. Opätovné použitie kovového kondicionéra XADO Maximum Transmission sa odporúča po prejdení približne 100 000 km.
Konfekcia: 30 ml injekčná striekačka, č. výr. XA40014
Popisy v poľštine obsiahnuté v katalógoch, popisy testov, testov alebo experimentov sú moje preklady a vytvorené pre výrobcu.
Popisy ponúk sú mojím duševným vlastníctvom a sú predmetom na právnu ochranu.
Moje vlastné dlhodobé (od roku 2001) skúsenosti s účinnosťou Revitalizant®:
- 2002 - Ford Transit s naftovým motorom vzadu a v tých rokoch bol problém s dielmi pre všetky západné ..: spadlo tesnenie nájazdového hriadeľa a stratil olej - prevodovka hnacej nápravy bola taká hlučná, že rádio ledva prerazilo zavýjať. Pridal som, zmiešajúc s olejom, 2 tuby revitalizantu "prevodovky". Prevodovka trochu stíchla a nemala by sa zadrhávať. Kým som nezbieral ložiská (Timken v palcoch + tmel aj v palcoch a variant "Z") - najazdil som cca 18 000 km. Demontáž a overenie: hlavné ložiská satelitného koša = šrot, ale zmeny na obežných dráhach vyvolané revitalizantom boli viditeľné. Ložiská pastorkového hriadeľa + prevody - perfektné. Vymenil som kôš na šrot aj hriadele náprav + tesniace hmoty. Most už nebolo počuť.
- 2006 - 20012: VW Golf II 1.6i (posledný karburátor riadený počítačom). Prepravka vlnila sa - čím bola rýchlejšia, tým bola dráždivejšia. Prevodovka dostala čerstvý olej a 2x revitalizant 2. generácie. Box sa odmlčal a fungoval prakticky ako nový. Motor: po 7 tis. Revitalizátorom som dal dole hlavicu, vyčistil sacie ventily (asi mali 3-násobok svojej váhy od karbónových usadenín), vymenil tesnenia a znova zložil. Auto bolo zošrotované kvôli skorodovanej karosérii, rozpadli sa konštrukčné uzly.Motor a prevodovka išli na iný (bol som odovzdaný).
- Prišlo auto na každodenné nákupy - Peugeot 107 1000 ccm. Hrudník stonanie a zavýjanie na jednom. Dostala ako vyššie A je to čoraz menej zaťažujúce, myslím, že niekde po 5000 km téma zmizne.
Internet obsahuje tisíce záznamov o „Prípravkoch Revitalizant® v mnohých jazykoch. Nenašiel som nikoho, kto by napísal, že: "zničil mi motor", "zničil mi prevodovku" atď.
Post scriptum: Účinnosť Revitalizant® je merateľná v priemysle , technicky aj ekonomicky . Takéto úlohy sa plnili, merali a počítali. Názov: "každý vložený US DOLLAR ušetril 5 $" (180 m3/min kompresora pri nominálnom tlaku 8 kPa); „Revitalizátor ušetril 2 600 000 dolárov“ (cementácia v Dominikánskej republike). Podobných titulov je ešte tucet, ale nie u nás. V Poľsku máme prozaický NEVEDOMOSTI umocnený držaním stoličky zamestnanca. Pred niekoľkými rokmi som vo veľkej spoločnosti od človeka na manažérskej pozícii počul: „Nie som platený za inovácie, som platený za plnenie príkazov“
“…
Stav | Nové |
Kapacita balenia | 30 ml |
Hmotnosť produktu s obalom | 0,12 kg |
Katalógové číslo výrobcu | XA 40014 |
Stav balenia | Originál |
Značka | Xado |
PACKETA - výdajné miesto
- Objednávky do 20€ (4,2€ doprava), inak doprava zadarmo.
- Dodanie do 1 pracovného dňa od doručenia na sklad.
- Hmotnosť do 15 kg a do celkového obvodu balíka 2m.
- Pri presiahnutí hmotnosti alebo rozmerov je účtovaná individuálna cena dopravy konzultované so zákazníkom.
GLS SR - kuriér
- Objednávky do 20€ (4,9€ doprava), inak doprava zadarmo.
- Dodanie do 1 pracovného dňa od doručenia na sklad.
- Hmotnosť do 30 kg a do celkového obvodu balíka 3m.
- Pri presiahnutí hmotnosti alebo rozmerov je účtovaná individuálna cena dopravy konzultované so zákazníkom.
GLS SR - Parcelshop
- Objednávky do 20€ (3,9€ doprava), inak doprava zadarmo.
- Dodanie do 1 pracovného dňa od doručenia na sklad.
- Hmotnosť do 30 kg a do celkového obvodu balíka 3m.
- Pri presiahnutí hmotnosti alebo rozmerov je účtovaná individuálna cena dopravy konzultované so zákazníkom.
PACKETA ČR - výdajné miesto
- Cena dopravy je 2,9 € a do 15 kg.
- Dodání do 2 pracovních dnů od doručení na náš sklad.
- Individuální doprava není možná.
GLS ČR - kuriér
- Cena dopravy je 4,9 € a do 30 kg.
- Dodání do 2 pracovních dnů od doručení na náš sklad.
- Individuální doprava není možná.
GLS ČR - Parcelshop
- Cena dopravy je 4,9 € a do 30 kg.
- Dodání do 2 pracovních dnů od doručení na náš sklad.
- Individuální doprava není možná.
Vašou objednávkou sa zaoberáme až po prijatí platby na náš účet. Za tovar môžete vopred zaplatiť
- Platba prevodom - zálohová platba (objednávky do 20 €) - 30 % z ceny tovaru + poštovné 3,9 € + 2,60 € (suma za dobierkovú platbu v rámci SR). Zvyšnú sumu doplatíte pri prevzatí tovaru kuriérovi.
- Platba prevodom - zálohová platba (objednávky nad 20 € do 300 €) - 30 % z ceny tovaru + 2,60 € (suma za dobierkovú platbu v rámci SR). Zvyšnú sumu doplatíte pri prevzatí tovaru kuriérovi.
- Platba prevodom - zálohová platba (objednávky nad 300 €) - 50 % z ceny tovaru + 2,60 € (suma za dobierkovú platbu v rámci SR). Zvyšnú sumu doplatíte pri prevzatí tovaru kuriérovi.
- Platba prevodom - plná čiastka - pri preberaní tovaru neplatíte nič navyše.
Vašu objednávku môžete uhradiť
- PREVODOM NA ÚČET
- VKLADOM NA ÚČET
- POŠTOVOU POUKÁŽKOU
Informácie o účte pre platbu
Meno a priezvisko: Milan Čelko KUPSITO
Tatra banka, a.s.
Hodžovo nám. 3
811 06 Bratislava
IBAN: SK1411000000002948180519
SWIFT / BIC: TATRSKBX<
Pri úhrade je nutné uviesť variabilný symbol = ČÍSLO OBJEDNÁVKY (bez VS nebude možné priradiť platbu k objednávke).
PODOBNÉ PRODUKTY
Hodnotenie obchodu
Zobraziť viac