Železný špirálový dažďový merač s ľahko čitateľným kolíkom
Kód tovaru: 13251700647
Železný špirálový dažďový merač s ľahko čitateľným kolíkom
Kód tovaru: 13251700647
- Stav: Nové
- Výrobca: Baoblaze
- Kód výrobcu: Baoblaze-60048141
POZOR: v prípade možnosti výberu farby, typu, vzoru ju uveďte do poznámky
Záhradný merač dažďovej vody s kovovým rámom na úpravu záhrady
Popis:
Jednoduchá inštalácia: Tento jedinečný kovový dažďový merač má ľahko čitateľnú centimetrovú stupnicu. Vyberte si miesto bez zábrany, odstráňte zrážkomer a počkajte, kým prší. Na vyprázdnenie stačí po každom daždi naliať vodu.
Presná mierka: Na vašom dvore veľa neprší! Či už máte radi záhradkárčenie alebo len radi meriate, koľko napršalo, tento presný, profesionálny 7" zrážkomer si hravo poradí s väčšinou zrážok.
Vysoko kvalitné materiály: dážďomery vyrobené zo železného materiálu. Odolnosť zaisťuje, že tieto zrážkomery sa budú páčiť mnoho rokov.
Ľudskosť: Zberač dažďovej vody sa vysunie z kovovej podpery na vyprázdnenie a čistenie. Je veľmi pohodlný a nešpiní sa.
Dokonalý darček: Ozdobný dažďový merač je skvelým darčekom pre záhradkárov, pozorovateľov počasia a nadšencov do gadgetov. Ľudia všetkých vekových kategórií a schopností ho môžu používať jednoducho a zábavne.
Tabuľka veľkostí:
Dĺžka: 50 cm/19,69 palca
Obsah balenia:
1 dažďomer
Poznámka:
Povoľte mierne chyby v dôsledku manuálneho merania a rôznych monitorov.
Stav | Nové |
Výrobca | Baoblaze |
Kód výrobcu | Baoblaze-60048141 |
PACKETA - výdajné miesto
- Objednávky do 20€ (4,2€ doprava), inak doprava zadarmo.
- Dodanie do 1 pracovného dňa od doručenia na sklad.
- Hmotnosť do 15 kg a do celkového obvodu balíka 2m.
- Pri presiahnutí hmotnosti alebo rozmerov je účtovaná individuálna cena dopravy konzultované so zákazníkom.
GLS SR - kuriér
- Objednávky do 20€ (4,9€ doprava), inak doprava zadarmo.
- Dodanie do 1 pracovného dňa od doručenia na sklad.
- Hmotnosť do 30 kg a do celkového obvodu balíka 3m.
- Pri presiahnutí hmotnosti alebo rozmerov je účtovaná individuálna cena dopravy konzultované so zákazníkom.
GLS SR - Parcelshop
- Objednávky do 20€ (3,9€ doprava), inak doprava zadarmo.
- Dodanie do 1 pracovného dňa od doručenia na sklad.
- Hmotnosť do 30 kg a do celkového obvodu balíka 3m.
- Pri presiahnutí hmotnosti alebo rozmerov je účtovaná individuálna cena dopravy konzultované so zákazníkom.
PACKETA ČR - výdajné miesto
- Cena dopravy je 2,9 € a do 15 kg.
- Dodání do 2 pracovních dnů od doručení na náš sklad.
- Individuální doprava není možná.
GLS ČR - kuriér
- Cena dopravy je 4,9 € a do 30 kg.
- Dodání do 2 pracovních dnů od doručení na náš sklad.
- Individuální doprava není možná.
GLS ČR - Parcelshop
- Cena dopravy je 4,9 € a do 30 kg.
- Dodání do 2 pracovních dnů od doručení na náš sklad.
- Individuální doprava není možná.
Vašou objednávkou sa zaoberáme až po prijatí platby na náš účet. Za tovar môžete vopred zaplatiť
- Platba prevodom - zálohová platba (objednávky do 20 €) - 30 % z ceny tovaru + poštovné 3,9 € + 2,60 € (suma za dobierkovú platbu v rámci SR). Zvyšnú sumu doplatíte pri prevzatí tovaru kuriérovi.
- Platba prevodom - zálohová platba (objednávky nad 20 € do 300 €) - 30 % z ceny tovaru + 2,60 € (suma za dobierkovú platbu v rámci SR). Zvyšnú sumu doplatíte pri prevzatí tovaru kuriérovi.
- Platba prevodom - zálohová platba (objednávky nad 300 €) - 50 % z ceny tovaru + 2,60 € (suma za dobierkovú platbu v rámci SR). Zvyšnú sumu doplatíte pri prevzatí tovaru kuriérovi.
- Platba prevodom - plná čiastka - pri preberaní tovaru neplatíte nič navyše.
Vašu objednávku môžete uhradiť
- PREVODOM NA ÚČET
- VKLADOM NA ÚČET
- POŠTOVOU POUKÁŽKOU
Informácie o účte pre platbu
Meno a priezvisko: Milan Čelko KUPSITO
Tatra banka, a.s.
Hodžovo nám. 3
811 06 Bratislava
IBAN: SK1411000000002948180519
SWIFT / BIC: TATRSKBX<
Pri úhrade je nutné uviesť variabilný symbol = ČÍSLO OBJEDNÁVKY (bez VS nebude možné priradiť platbu k objednávke).
Komunikácia ok.
PODOBNÉ PRODUKTY
Hodnotenie obchodu
chýba platba kartou
Zobraziť viac