AUDI SEAT SKODA VW 1.9TDI ZA TEPLA ŠTARTUJE ŤAŽKO
AUDI SEAT SKODA VW 1.9TDI ZA TEPLA ŠTARTUJE ŤAŽKO
Kód tovaru: 11771192812
- Stav: Nové
- Výrobca dielov: EL-CAR
- Typ auta: 4x4/SUV, Dodávky, Obytné autá, Osobné autá
- Katalógové číslo dielu: HS-TDI
POZOR: v prípade možnosti výberu farby, typu, vzoru ju uveďte do poznámky
-
Sprostredkovanie tovaru z Poľska
-
Rýchle doručenie a doprava zadarmo
-
Výber z 15 miliónov produktov
-
Kvalita a dôvera bez rizika
Účinný v mnohých značkách áut a v mnohých motoroch.
✅Hrúbky štart zaistí efektívnejšie štartovanie motora .
✅ Vznetový motor môžete naštartovať bez dlhého vytáčania, rýchlo, efektívne a bez námahy.
*Podrobný zoznam áut a modelov nájdete v spodnej časti popis
Princíp činnosti zariadenia:
Zariadenie uľahčujúce štartovanie naftového motora núti regulátor zahrievať zapaľovacie sviečky a v niektorých motorových jednotkách , spolu s ohrevom zapaľovacích sviečok modul HOT START vynúti aj zmenu ďalších parametrov ako je uhol vstreku, čas vstreku a dávka paliva na požadované hodnoty pri nízkych teplotách. Umožní vám to pre bezproblémové naštartovanie auta.
Pre koho je toto zariadenie určené a na čo slúži?
Čip je určený pre automobily s dieselovým motorom na uľahčenie štartovania. Určené pre motory, ktoré majú problémy so štartovaním, no po naštartovaní fungujú správne, majú správny výkon a problém je len v ich štartovaní. Modul to rieši dočasným (pri štarte) zahriatím žeraviacich sviečok a niekedy aj miernou zmenou dávky paliva, času a uhla vstreku.
Na fotke je znázornený proces zahrievania žeraviacej sviečky.
Môj diesel neštartuje za studena, bude modul fungovať?
V mnohých dieselových motoroch s vysokým počtom najazdených kilometrov je problém so zapaľovaním motora v rozsahu mierne záporných teplôt až mierne kladné teploty (napr. +6 stupňov C). Regulátor nevidí potrebu zapínať žeraviace sviečky, keď teplota nie je záporná. Zariadenie bude v tomto prípade účinné.
Môj naftový motor sa nespustí, keď je teplý, bude modul fungovať?
Ďalšia skupina áut s naftovými motormi má problém, keď vonkajšia teplota sa zvýši (napr. jar) Regulátor nezapne sviečky z dôvodu vyššej vonkajšej teploty. Auto správne štartuje, keď je mráz a je veľmi teplo, no najväčší problém so štartovaním nastáva pri teplotách od -2 do +15 stupňov alebo pri miernom zahriatí motora. Inštalácia zariadenia sa ukáže ako efektívne riešenie.
Môj dieselový motor nenaštartuje, keď je motor mierne zahriaty, bude modul fungovať?
Mnoho motorov sa nespustí, keď je motor je mierne zahriaty, ale nie je problém so štartovaním pri horúcom alebo úplne studenom motore, ani s opätovným naštartovaním po prvom vypnutí mierne zahriateho motora. V tomto prípade regulátor motora nezapne žeraviace sviečky, pretože teplota chladiacej kvapaliny je veľmi pozitívna a "nevidí" takú potrebu. Ponúkané zariadenie bude fungovať aj v tomto prípade, keďže prinúti ovládač nahrievať sviečky.
O čo ide – prečo auto nenaštartuje bez štartovacieho modulu?
Naftový motor je motor so vznetovým zapaľovaním a zapaľovanie je oveľa efektívnejšie pri vysokých teplotách, t.j. keď sú v činnosti žeraviace sviečky. Mnohé motorové jednotky v daných podmienkach nezahrievajú zapaľovacie sviečky, čo znemožňuje, sťažuje štartovanie, prípadne je možné auto naštartovať až po dlhšom otáčaní štartéra.
V tejto situácii by to bolo dostatočné na zahriatie spaľovacej komory, aby auto mohlo efektívne naštartovať. Pre mnohé značky bol dokonca vytvorený nový softvér pre počítače motorov. Po nahraní nového softvéru sa zapaľovacie sviečky zahrievajú pri mierne nad kladných teplotách a mení sa štartovacia dávka. Nie každý ovládač má však možnosť takejto aktualizácie, nie je to možné u každej značky a niekedy je to aj drahé.
Univerzálnym riešením, no s podobnou účinnosťou, je ponúkaný štartovací modul. Prístroj funguje len niekoľko sekúnd a počas tejto doby zmení údaj z teplotného senzora, chvíľu po spustení sa vypne, vďaka čomu sa rýchlo obnovia skutočné hodnoty prevádzkových parametrov. Zariadenie spôsobí, že motor sa naštartuje vždy so zapálenými žeraviacimi sviečkami (nútené zahrievanie sviečok)
Čip je univerzálny a pasuje na veľkú skupinu áut s dieselovými motormi - podrobný zoznam nájdete na spodná časť popisu. Modul vám umožní naštartovať auto rýchlo, efektívne a bez námahy pre štartér a batériu, čím ušetríte elektrickú energiu, štartér a ďalšie komponenty.
Je kvalita dobrá?
Áno. Dizajn je založený na osvedčených a pevných prvkoch, má komponenty vhodne vybrané pre napájanie, pevné puzdro a káble najvyššej kvality od renomovaných poľských výrobcov , vďaka čomu je to celé odolné, káble sú pevné a nelámu sa v rukách pri inštalácii a zariadenie sa dá používať roky!
Je produkt bezpečný?
Každý kus má tesnenie zaručujúce kvalitu a efektívnu prevádzku. Zariadenie bolo navrhnuté a vyrobené na základe najnovších riešení a poznatkov v oblasti elektroniky. Je to bezpečné pre vás a vaše vozidlo, pretože spĺňa požiadavky prenajnovšiu automobilovú technológiu.
Produkt nebude zasahovať do prevádzky auta a ďalšieho príslušenstva, ako je bezdrôtové pripojenie Wi-Fi a Bluetooth a GPS navigácia, a nebude mať negatívny vplyv na fungovanie rádio alebo CB rádio vyžarovaním rušenia.
Takže po inštalácii môžete mať pokoj.
Čo je súčasťou zariadenia?
Sada obsahuje väčšinu potrebných prvkov pre montáž zariadenia:
- štartovací modul s káblovým zväzkom
- sťahovacie pásky a zmršťovacie bužírky na uľahčenie montáže
- návod na montáž so schémou a popisom zapojenia káblov do montáže auta v poľštine
Zoznam motorov s s ktorým modul funguje:
- AUDI /SKODA / SEAT / VWs motormi 1.4TDI, 1.7SDI, 1.9TDI/SDI, 2.0TDI, 2.5TDI
- BMW radu 3,5,7 s motormi 2.5TDS/TD, 1.8TDS, 2.4TD
- FORD s motormi 1.9TDI, 2.0TDI
- OPEL s motormi 1.9CDTI, 2.0 a 2.2DTI (DTH, DTL) a 2.5TDS/TD
- ROVER, LAND ROVERs Motory 2.0D, 2.0CDT, 2.0CDTI, 2 ,5TDS, 2.5TD
- SAAB s motormi 2.2D/TiD
- TOYOTA s motormi 2.0D4, 2.0D4D li>
- VOLVO s motorom 2.5TDI
Nižšie je uvedený podrobný zoznam modelov/motorov áut, s ktorými modul bude fungovať:
✅ AUDI:
A3 / A4 / A6 / Audi 100
Motory 1,9 TDI (všetky modely, obe vybavené rozdeľovacím čerpadlom a jednotkovými vstrekovačmi) od roku výroby 1996 - 2009 s výkonom:
- 75KM
- 90KM
- 100KM
- 110KM
- 115KM
- 130KM
a 2,5 TDI od roku výroby 1994 - 2001 s výkonom:
- 115 km
- 140 km
- 150 km
✅ BMW:
séria 3 ( E36) / séria 5 (E34) (E39) / séria 7 (E38)
Motor:
- 318 TDS
- 325 TD
- 525 TD
- 525 TDS
- 725 TD
- 725 TDS
✅ FORD :
Galaxy
Motory 1.9 TDI z roku 1995 - 2000 s výkonom:
- 90 km
- 110 km
✅ OPEL:
Astra G / Omega B / Vectra B / Vectra C / Zafira
- Motory 2.0 DTI od roku výroby 1997 - 2005 s výkonom 100 HP
- Motory 2.2 DTI od roku výroby 2000 - 2005 s výkonom 117 HP, 120 HP, 125 HP
- Motory 2,5 TD od roku výroby 1994 - 2001 o výkone 130 HP
- li>
- Motory 2,0 DI od roku výroby 1997 - 2000 o výkone 82 HP
✅ ROVER:
25, 45, 75, 220, 420
2,0 D / Motory CDT / CDTI (M47R) s výkonom:
- 101 km
- 105 km
- 115 km
- 131 km
✅ SAAB:
9-3
Motory 2.2D TID od roku výroby 1998 - 2002 s výkonom:
- 115 km
- 125 km
✅ SEAT:
Alhambra / Cordoba / Ibiza / Leon / Toledo
Motory 1.9 TDI (všetky modely, obidva vybavené rozdeľovacím čerpadlom a jednotkovými vstrekovačmi) od roku výroby 1995 - 2010 s výkonom:
- 90 KM
- 100 km
- 105 km
- 110 km
- 115 km
- 116 km
- 130 km
- 150 km
✅ ŠKODA:
FABIA / OCTAVIA
Motory 1,9 TDI (všetky modely, oba vybavený rozdeľovacím čerpadlom a jednotkovými vstrekovačmi) od roku výroby 19956-2011 s výkonom:
- 90KM
- 100KM
- 101KM
- 110 km
- 131 km
✅ TOYOTA:
Avensis I / Avensis II
Motory 2,0 D4, 2,0 D4D s výkonom:
- 110 km
- 116 km
- 147 km
- 150 km
✅ VOLKSWAGEN:
Beettle / Bora / Caddy / Golf III, IV, V / Sharan / Passat B4 / Passat B5 / Passat B6 / Polo / Touran / Transporter / Vento
Motory 1.9 TDI (všetky modely, oba vybavené rozdeľovacím čerpadlom a jednotkovými vstrekovačmi) od roku výroby 1993 - 2011 s výkonom: p>
- 90KM
- 100 km
- 105 km
- 110 km
- 115 km
- 130 km
- 150 km
Motory 1.7D od roku 1996 - 2000 s výkonom:
- 57KM
Motory 1.7SDI od roku výroby 1997 - 2000 s výkonom:
- 57HP
motory 2.5tdi od roku výroby 1993 - 2003 s výkonom:
- 102 km
✅ VOLVO:
850 / S70 / V70
Motory 2,5 TDI od roku výroby 1996 - 2000 s výkonom:
- 140 km
Upozornenie - fotografie sviečok boli použité na informačné účely, užitočné pri ilustrovaní princípov fungovania nie sú predmetom ponuku.
Stav | Nové |
Výrobca dielov | EL-CAR |
Typ auta | 4x4/SUV, Dodávky, Obytné autá, Osobné autá |
Katalógové číslo dielu | HS-TDI |
PACKETA - výdajné miesto
- Objednávky do 20€ (4,2€ doprava), inak doprava zadarmo.
- Dodanie do 1 pracovného dňa od doručenia na sklad.
- Hmotnosť do 15 kg a do celkového obvodu balíka 2m.
- Pri presiahnutí hmotnosti alebo rozmerov je účtovaná individuálna cena dopravy konzultované so zákazníkom.
GLS SR - kuriér
- Objednávky do 20€ (4,9€ doprava), inak doprava zadarmo.
- Dodanie do 1 pracovného dňa od doručenia na sklad.
- Hmotnosť do 30 kg a do celkového obvodu balíka 3m.
- Pri presiahnutí hmotnosti alebo rozmerov je účtovaná individuálna cena dopravy konzultované so zákazníkom.
GLS SR - Parcelshop
- Objednávky do 20€ (3,9€ doprava), inak doprava zadarmo.
- Dodanie do 1 pracovného dňa od doručenia na sklad.
- Hmotnosť do 30 kg a do celkového obvodu balíka 3m.
- Pri presiahnutí hmotnosti alebo rozmerov je účtovaná individuálna cena dopravy konzultované so zákazníkom.
PACKETA ČR - výdajné miesto
- Cena dopravy je 2,9 € a do 15 kg.
- Dodání do 2 pracovních dnů od doručení na náš sklad.
- Individuální doprava není možná.
GLS ČR - kuriér
- Cena dopravy je 4,9 € a do 30 kg.
- Dodání do 2 pracovních dnů od doručení na náš sklad.
- Individuální doprava není možná.
GLS ČR - Parcelshop
- Cena dopravy je 4,9 € a do 30 kg.
- Dodání do 2 pracovních dnů od doručení na náš sklad.
- Individuální doprava není možná.
Vašou objednávkou sa zaoberáme až po prijatí platby na náš účet. Za tovar môžete vopred zaplatiť
- Platba prevodom - zálohová platba (objednávky do 20 €) - 30 % z ceny tovaru + poštovné 3,9 € + 2,60 € (suma za dobierkovú platbu v rámci SR). Zvyšnú sumu doplatíte pri prevzatí tovaru kuriérovi.
- Platba prevodom - zálohová platba (objednávky nad 20 € do 300 €) - 30 % z ceny tovaru + 2,60 € (suma za dobierkovú platbu v rámci SR). Zvyšnú sumu doplatíte pri prevzatí tovaru kuriérovi.
- Platba prevodom - zálohová platba (objednávky nad 300 €) - 50 % z ceny tovaru + 2,60 € (suma za dobierkovú platbu v rámci SR). Zvyšnú sumu doplatíte pri prevzatí tovaru kuriérovi.
- Platba prevodom - plná čiastka - pri preberaní tovaru neplatíte nič navyše.
Vašu objednávku môžete uhradiť
- PREVODOM NA ÚČET
- VKLADOM NA ÚČET
- POŠTOVOU POUKÁŽKOU
Informácie o účte pre platbu
Meno a priezvisko: Milan Čelko KUPSITO
Tatra banka, a.s.
Hodžovo nám. 3
811 06 Bratislava
IBAN: SK1411000000002948180519
SWIFT / BIC: TATRSKBX<
Pri úhrade je nutné uviesť variabilný symbol = ČÍSLO OBJEDNÁVKY (bez VS nebude možné priradiť platbu k objednávke).
chýba platba kartou
Zobraziť viac
PODOBNÉ PRODUKTY
Superseal 3PIN konektor Vodotesný
3PIN konektor Superseal Vodotesný Konektor Superseal 3PIN PP-WL-217 …
-10% DOPRAVA ZADARMOSuperseal 3PIN konektor Vodotesný
3PIN konektor Superseal Vodotesný Konektor Superseal 3PIN PP-WL-217 …
-22% DOPRAVA ZADARMOSuperseal 3PIN konektor Vodotesný
3PIN konektor Superseal Vodotesný Konektor Superseal 3PIN PP-WL-217 …
-24% DOPRAVA ZADARMOSuperseal 3PIN konektor Vodotesný
3PIN konektor Superseal Vodotesný Konektor Superseal 3PIN PP-WL-217 …
-7% DOPRAVA ZADARMOSuperseal 4PIN konektor Vodotesný
4PIN konektor Superseal Vodotesný Konektor Superseal 4PIN PP-WL-218 …
-20% DOPRAVA ZADARMOSuperseal 4PIN konektor Vodotesný
4PIN konektor Superseal Vodotesný Konektor Superseal 4PIN PP-WL-218 …
-12% DOPRAVA ZADARMOSuperseal 4PIN konektor Vodotesný
4PIN konektor Superseal Vodotesný Konektor Superseal 4PIN PP-WL-218 …
-23% DOPRAVA ZADARMOSuperseal konektor samica (2 kolíky)
Konektor Superseal samica (2 kolíky) Vodotesný 2 kolíkový konektor Superseal (samica) OM-16533 …
-7% DOPRAVA ZADARMOSuperseal konektor samica (2 kolíky)
Konektor Superseal samica (2 kolíky) Vodotesný 2 kolíkový konektor Superseal (samica) OM-16533 …
-18% DOPRAVA ZADARMOSuperseal konektor samica (2 kolíky)
Konektor Superseal samica (2 kolíky) Vodotesný 2 kolíkový konektor Superseal (samica) OM-16533 …
Hodnotenie obchodu
Zobraziť viac